/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Fragtfirma for private
Fra : durchhanz
Vist : 11837 gange
50 point
Dato : 27-04-06 16:03

Hejsa,
Jeg har solgt en stor flyttekasse med jumbobøger (ca 40 kg) i den blå avis som jeg skal have fragtet ud til køber fra Frederiksberg til Kalundborg. Har prøvet at kontakte nogle fragtfirmaer. Bl.a. Danske Fragtmænd, men der er ingen der vil bringe ud for private. Er der nogen der kender et frima man kan bruge til privat fragt? Og hvad det ca. koster...

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 27-04-06 16:34

Disse har fragt- og kurérservice http://www.mbe-frederiksberg.dk/

Ellers er der P&T, men så skal du pakke á 20 kg.
Postpakke á 20 kg koster kr. 100,00.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 27-04-06 17:28

ups, gør det også.

Peter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-04-06 17:32

PRIVAT

3x34 Transport dækker hele Danmark, og vi er aldrig længere væk end telefonen.

Vi har vognparken og ekspertisen til at håndtere de fleste former for flytninger og transporter og matche den indkomne opgave med den rigtige vogn, så du altid får den helt rigtige pris.

Dine forsendelser er naturligvis beskyttet under transporten, og er selvfølgelig også forsikret i tilfælde af skade. Den allerbedste forsikring har du dog på forhånd i vores 30 års erfaring, og i at vores medarbejdere ved, hvad de gør, og at de er uddannede i det.

3x34 Transport er der altid, når du har brug for os. Du kan bestille kørsel og flytning døgnet rundt, året rundt. På det samme enkle telefonnummer. Ring 80 34 34 34.

Men uden at kende prisen på 3x34 tror jeg det er billigere at sende to pakker med postDanmark, til en a pris af kr. 90

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 27-04-06 18:59

Her kan du også få afhentet og bragt til døren.
tykkemand
GLS Denmark. Adressen er:

GLS Denmark

Kokmose 3
6000 Kolding

Tlf.:

Fax.:

Email:
info@gls-denmark.com

Kommentar
Fra : Snipey

Dato : 18-09-06 21:39

Disse kurer Firmaer!!!

GLS
UPS
DPD
DHL