/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
varesalg fra salgsvogn
Fra : snaken
Vist : 1698 gange
25 point
Dato : 24-04-06 17:08

Vi er 3 der har diskuteret om man må sælge frugt, grønt og blomster direkte fra salgsvogn, efter nøjagtig samme princip som HJEM IS benytter. Altså noget med at ringe med en klokke når man ankommer til et område.

a) Siger at man skal ansøge dette.
b) Siger at det må man godt, netop fordi det er denne type vare.
c) Jeg selv siger både ja og nej. Nej når der er tale om at ringe på den private dørklokke. Nej når man benytter bilklokken (som hjemis), men ja når man blot kører rundt uden anmeldelse af ankomst.

Nogle vælger at stå på torvepladsen, andre vælger at køre rundt. Princippet er vel det samme.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 25 point
Dato : 24-04-06 18:12
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-06 18:16

og forresten så må man ikke sælge ved direkte henvendelse til potentiel kunde ved at ringe på døren med salg for øje - (dør salg) - nu du er inde på det - lidt unikt i og med det faktisk er under direkte salg - men danmark er en af de få lande der har en undtagelse fra eu hvad det angår

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 24-04-06 19:31

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-06 19:36

selvtak - det var ikke megen hjælp men håber i finder ud af det hele