/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Mand og popcorn...
Fra : camho
Vist : 640 gange
50 point
Dato : 23-04-06 21:43

Hvordan får jeg lokket min mand op af sofaen og hen i køkkenet og lave popcorn til mig? Jeg gider nemlig ikke selv

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 23-04-06 21:52

Vi mænd er forhandlings villige....

Kommentar
Fra : camho

Dato : 23-04-06 21:54

Uddyb venligst........

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 60 point
Dato : 23-04-06 21:59

Lige inden jeg satte mig herind til computeren spurgte min bedre havldel om ikke der var lidt chokolade is tilbage og om jeg ikke gad hente det...(?) Spørgsmålet er ikke om jeg gad hente det, men om hun havde fortjent, at jeg hentede det.
Og hvad ville prisen så være for at jeg skulle hente det til hende??? Hun er udmærket klar over at betaling foregår in-neuteral.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-04-06 22:01

du sætter de popcorn igang og smutter i bad så er han NØDT til at lave dem

Kommentar
Fra : camho

Dato : 23-04-06 22:07

1000 tak taliskoko - du er en skat!!!!

Min mand og jeg sidder her i sofaen og gambler om svaret. Jeg mener, at spørgsmålet hurtigt ville blive besvaret af en mand som havde seksuelle undertoner........ Du er en skat, nu skal han ikke kun i køkkenet - men ned på tanken og hente slik

Hvis Dova havde svaret skulle han hente marcipanbrød!!!!!!!!!

Camilla

Kommentar
Fra : camho

Dato : 23-04-06 22:07

1000 tak taliskoko - du er en skat!!!!

Min mand og jeg sidder her i sofaen og gambler om svaret. Jeg mener, at spørgsmålet hurtigt ville blive besvaret af en mand som havde seksuelle undertoner........ Du er en skat, nu skal han ikke kun i køkkenet - men ned på tanken og hente slik

Hvis Dova havde svaret skulle han hente marcipanbrød!!!!!!!!!

Camilla

Kommentar
Fra : camho

Dato : 23-04-06 22:08

Sorry 1 x svar var nok!!!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 23-04-06 22:10

Hhahaha... det var da et sjovt væddemål.... God tur til Camillas tabende mand... vælg nu ALT Camillas yndlingslik.... Hvem ved, om teorien holder

Vaxen (Der ikke kunne drive manden ud at lave en lille tår kaffe...så det måtte jeg sørme selv gøre ....)

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 23-04-06 22:47

På tanken nu...??? Så har han meget at lære endnu om forhandlingteknik!!

Kommentar
Fra : camho

Dato : 23-04-06 22:51

Han er lige kommet retur, med en pose blandet slik og marcipanbrød (selvom Dova endnu ikke har været på). Måske han har en bagtanke..... :=)
Endnu engang tak for din hjælp......
Camilla
ps nu kommer der også "KLOVN" på tv

Godkendelse af svar
Fra : camho

Dato : 23-04-06 22:54

Tak for svaret taliskoko. En super mand, jeg har ikk? Hils din bedre halvdel
Camilla

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 23-04-06 22:55

"ps nu kommer der også "KLOVN" på tv"

LOL... Jo, men hvis du har forstået min forhandlingteknik rigtigt er der er tale om en vind/vind situation... Spørg du bare din mand... Og hils fra en anden mand... Der hentede isen i fryseren.

Kommentar
Fra : camho

Dato : 23-04-06 23:01

STORT....så findes der altså 2 gode mænd (og deres koner) thi thi