/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ikke gemme i office 20043
Fra : bgulstad
Vist : 309 gange
80 point
Dato : 15-04-06 18:43

Lige pludselig i dag kan jeg ikke gemme i alle programmerne i office 20003
Hvad skal jeg gøre
bgulstad

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-04-06 20:03

Skaf dig plads på harddisk eller et andet medie, til at gemme filen på.

Bestem dig til hviken version du har. Det er vel hverken 20043 eller 20003.

det kan også tænkes at du forsøger at gemme på et område, som du ikke har rettighed til.

Kommentar
Fra : bgulstad

Dato : 15-04-06 21:16

Jeg kan gemme i dokumenter, men ikke på nogle andre drev eller usb stik.
Har I nogle forslag
bgulstad

Det er office pro 2003

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-04-06 22:35

Hvad er det lige præcis du vil gemme og hvor?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-04-06 22:46

Har du prøvet at oprette et nyt dokument.
gem som (F12)
kan du surfe et andet sted hen end dokumenter
Office laver altid et backup-dokument der hvor dokumentet hentes/åbnes
Der skal være mere end dobbelt så meget plads som filen fylder der hvor dokumentet ligger.
Eks. Et dokument på en diskette som fylder mere end den plads der er tilbage på disketten vil lave vrøvl.

Kommentar
Fra : bgulstad

Dato : 16-04-06 00:05

Jeg har skrevet en almindelig tekst og vil gemme den i en mappe på d-drevet,r. Jeg kan heller ikke åbne mapper i mappen dokumenter for måske at gemme den der.
Jeg kan godt få lov til at se de andre drev men kan ikke åbne dem.
Jeg har lige opdateret computeren her til middag så det er først kommet efter opdateringen.
Er der nogle der har et bud på hvad jeg skal gøre.
Jeg kan godt åbne og gemme i andre typer programmer.
bgulstad

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-04-06 07:58

D: drevet er vel som det plejer at være et CD-ROM drev, der kan du jo ikke umiddelbart gemme noget på.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-04-06 09:00

Ddrevet kanvel ligeså godtvære en harddisk
Det kan måske tyde på at der er en lille fejl i den sidste opdatering. Prøv lige med systemgendannelse for at se om det løser problemet.