/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
bispebjerg bakke
Fra : lelani
Vist : 1102 gange
100 point
Dato : 10-04-06 23:51

Hvem er udlejer og hvordan kan man blive skrevet op til byggeriet Bispebjerg Bakke tegnet af Bjørn Nørgård?

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 110 point
Dato : 11-04-06 00:12

Byggeriet udføres af NCC med Kuben Byggeadministration som bygherrerådgiver. Når byggeriet er færdigt, skal Realdania Ejendomme og Haandværkerforeningens Fond eje ejendommen i fællesskab med en ejerandel på 50 pct. hver. Jeg ville kontakte:
Realea A/S
Nørregade 29
5000 Odense C

Tlf. 70 11 06 06
Fax 32 88 52 79 - Link : http://www.realea.dk/db73.html - Der står der bla.: 06-04-2006 Bispebjerg Bakke - Udlejning starter

Da prøvelejlighederne på Bispebjerg Bakke nu er færdige vil der være åbent hus søndag den 7. maj, søndag den 21. maj og søndag den 11. juni. Alle dage kl. 13.00 - 15.00.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-06 00:14

Kontakt

Fonden Realdania
Nicolai Eigtveds Gade 28
1402 København K

Telefon: 70 11 66 66 (mellem kl. 9 og kl. 16)
Fax: 32 88 52 99
E-mail: realdania@realdania.dk

Det er bl.a. dem, der står bag byggeriet.

http://www.realdania.dk/Fundsproject/Flagship/Landm%C3%A6rker/Bispebjerg+Bakke.aspx

de må kunne fortælle dig, hvor du kan blive skrevet op.

Helt billigt er det nu ikke

Fakta
Byggeriet får et samlet boligareal på 15.108 kvadratmeter. De 135 boliger vil i størrelse komme til at ligge mellem 85 og 229 kvadratmeter og ventes i gennemsnit at ville koste 1.130 kr. i årlig husleje pr. kvadratmeter, hvorved de bliver interessante for familier i mellem-indkomstgruppen.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-04-06 00:26

Citat
Er De interesseret i at høre mere om lejemålene og [B]evt. blive skrevet op som mulig lejer[/B], kan De kontakte Kuben Ejendomsadministration, ventelistefunktionen/ Hanne Lyng Sørensen på telefonnummer 88 33 25 82

- ovenstående fra Stenos link.

Held og lykke med det, det ser spændende ud

Vh Dorthe

Godkendelse af svar
Fra : lelani

Dato : 12-04-06 12:31

Tak for svaret steno.
hilsen lelani

Kommentar
Fra : steno

Dato : 12-04-06 13:53

Til lelani

Selv tak - tak for points !

Hilsen

steno