/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Herlufholm voldtægt eller ej?
Fra : binky
Vist : 1298 gange
200 point
Dato : 07-04-06 19:45

Hvad mener I om Herlufsholmsagen? Har drengen voldtaget pigen, eller har hun indvilget. Kan det spille ind, at hans forældre har givet penge til Herlufsholm, siden sagen kan afsluttes så hurtigt med en dommer indkaldt udefra. Der er et fint ord for sådanne ting, jeg kan bare ikke lige huske det. Jeg lover godkendelse af svar senest indenfor 3 døgn, måske før.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-04-06 19:49

Formodentlig er der ingen fra Kandu, der var tilstede under seancen, så hvor i alverden skulle nogen vide det fra.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 07-04-06 20:08

Århh Klumme....det kan da være, at der er nogen på Kandu der kender "nogen"

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-04-06 20:08

Jeg har så meget tiltro til systemet, at jeg ikke tror på den med pengene.
Skyld eller ikke skyld må vi nok overlade til retten, men derfor har folk jo lov til at have deres egen mening.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-04-06 20:08

Jeg har så meget tiltro til systemet, at jeg ikke tror på den med pengene.
Skyld eller ikke skyld må vi nok overlade til retten, men derfor har folk jo lov til at have deres egen mening.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-04-06 20:08

Nej, vi ved nok ikke, men må nøjes med at tro

Citat
Kan det spille ind, at hans forældre har givet penge til Herlufsholm,

Ja.

Øøøeeehh bestikkelse, korruption, nepotisme, kammerateri........find selv på flere bud på det fine ord

mvh dova

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 07-04-06 20:12

Man kan gætte på så meget:
Myrdede O.J. Simpson sin kone????

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-04-06 20:41

Jeg har hørt at dommeren er i samme frimurer losje som faren til drengen. Så om nogen har snakket sammen det kan man tro hvad man vil om. Jeg stoler ikke på "systemet".
alimak

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-04-06 21:48

LOOOOOL gider I lige. Jeg tror at 2 ting blandes sammen. Retsagen hvor han blev frikendt af en 2-1 uenig domsmandsret, og så hans forbliven eller bortvisning fra Herlufsholm.

Han blev frikendt i retten, og så er den fis barberet. Han er indtil videre bortvist fra Herlufsholm. Anklagemyndigheden overvejer at anke, og først når dette er afgjort, ville rektor tage endelig stillng til bortvisningen.

Så mon ikke familiens tilskud til Herlufsholm - hvis det skulle ha noget med sagen at gøre - drejer sig om denne bortvisning, og ikke retssagen.