/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Gave til min dejlige kæreste?
Fra : Shagen
Vist : 2235 gange
103 point
Dato : 05-04-06 17:49

Hejsa
-- Jeg ved godt at dette emne har været oppe et par gange, men jeg har lagt mærke til at der oftest har været en mangel på detajler omkring pågældende fyr/pige.

Så her kommer det--

* Min kæreste fylder 19 år d. 10 april.
* Han er interesseret i:
- Astronomi
- computere (hardware, pc-spil: guild wars, counter strike)
- Alt der er mere end 2000 år gammelt
- Rom, Italien
- af programmer kan han f.eks. godt li at se: CSI (og finde fejl), Myth Busters, National Geographic generalt..
- Biler
* Han er matematisk, 3.g
* Skal i militæret efter sommerferien
* Er matematisk

Og vi har været sammen i 8 måneder.
I julegave gav jeg ham et stykke af månen, http://www.lunarregistry.com/

Nu mangler jeg endnu en gave idé.

Havde overvejet det med at købe ham en stjerne og navngive den efter ham, men det har jeg læst mig frem til at hyle falsk.
Ligeså havde jeg overvejet en uro med solsystemet, men der findes intet af det jeg vil have på nettet.

Idéer?

Knus.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 05-04-06 18:02

Han skal selvfølgelige have en ordentlig "svend"
http://www.abmnortek.dk/teleskoper.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 18:23

en bid af mars ???? (mænd er jo fra mars ikke ?? )
http://www.marsshop.com/rs/rCerts_E.html

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 05-04-06 18:30

GLEMTE vist lige at nævne budgettet!

Hovsa!

Jeg er også studerende og rimelig fattig, uden job og så videre.

Vi snakker 0-300,- og deromkring.

Knus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 18:33

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 18:35

du opretter da selvfølgelig en konto han kan tære på når han skal ind og springe soldat

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 113 point
Dato : 05-04-06 18:39

eller - du lader dig fotografere og laver et lille "husk mig" album han kan have med sig

hmm egentlig en god følelse at nogen kigger på et foto og bliver glad - savner og så videre

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-04-06 18:46

de der små smarte tingester til musik, du ved nok i-pod, osv..
hvis han har sådan en, kan du så indtale søde ord, som han kan smuglytte til i enrum.
noget i den retning, det var da bare en ide...jaja

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 05-04-06 19:13

Ej, jeg KAN bare ikke få mig selv til at give ham billede/r af mig selv.

Han har ikke en ipod, hører kun musik på PC..

Alt der har noget med hans militær-noget vil jeg gerne give ham lige før han tager afsted, for så kollapser det med vores 1års dag

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-04-06 19:26

En Bibel er mere end 2000 år gammel.
Eller bare en nøglering med billede på den ene side og et par søde ord på den anden side.
Nøgleringen kan købes hos Panduro Hobby.
http://www.pandurohobby.dk/menu/MenuServlet
søg på nøglering
eks. " DELBAR NØGLERING RUND "
eller " DELBAR NØGLERING HJERTE "

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-04-06 19:56

Der er noget der tyder på, at den unge man er ombejlet

Nu har han da fået 2 stykker af månen

http://www.kandu.dk/spg85655.aspx

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 05-04-06 20:12

Ans - Kunne ikke finde uro'en, ikke den jeg foretrak, ihverfald. Derfor dette nye emne. Håber ikke jeg spilder pladsen herinde.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-04-06 20:44

Spilder pladsen ?

Det ville da være rart om du kunne finde ud af hvor gammel du er.

I den ene profil er du 29 år og i den anden er du 17 år.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 21:08

arghh ans - det kan da ikke lige være vigtigt her !!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-04-06 21:10

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 05-04-06 21:14

Korrekt - det er ikke vigtigt.

Min søster har oprettet én i sit navn som jeg bruger når jeg ikke har point nok. Hun er 29.. problemet er?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 21:26

tante ans snerpede nok lige hvis det nu var du havde gaflet lidt ungt kød

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-06 22:02

Citat
Min søster har oprettet én i sit navn som jeg bruger når jeg ikke har point nok. Hun er 29.. problemet er?

Problemet er, at:

F olk
J ubler
O ver
L øst
S nak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-04-06 22:23

ser ud til du gør creamy

Kommentar
Fra : Frk-Kristina

Dato : 05-04-06 23:43

Hej Søde....

Prøv her... www.starshop.dk
I deres varekatalog under selvlysende ting har de en uro... 160,- kr for den største....

Håber du når det.....

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 06-04-06 06:54

[I]"Ligeså havde jeg overvejet en uro med solsystemet, men der findes intet af det jeg vil have på nettet."[/I]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-06 08:47

så må du vist lægge hjerne i blød

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-04-06 10:54
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-04-06 13:35

Måske ikke den oplagte fødselsdagsgaveide (lang ord hva') men inden han skal ind til mili, kan en gaveide være en god ansigtscreme, sløringscreme kan være hårdt for huden, compeedplaster kan også være en rigtig god ide, da støvlerne er møj hårde i begyndelsen, og en fun ting, kunne være et lille plysdyr du gemmer i hans taske

Godkendelse af svar
Fra : Shagen

Dato : 24-04-06 07:21

Tak for svaret miritdk.

Gaven er givet :)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-06 07:25

godt - blev du fotograferet så ?? eller hvad ??? (åååhhhh jeg er nysgerrig som bare den)