/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Ridning/Nordsjælland
Fra : drala
Vist : 3026 gange
150 point
Dato : 29-03-06 22:20

Hej
Er der ikke en der kender et godt sted min datter kan ride et par timer engang imellem?

Hun går til ridning på en rideskole og har gjort det i et par år, men hun kunne godt tænke sig at ride noget mere, evt et par timer i weekenden el. lign. Der hvor hun rider nu er der ikke mulighed for at betale sig for en ridetur i ny og næ.
Så hvis der er en der kender et godt sted eller bare et sted hvor man kan betale sig til et par timers ridning så vil jeg meget gerne høre om det.

Drala

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 30-03-06 02:39
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-06 06:47

Der er også en rideskole i Mårum Telefon 48 79 92 96

og en i Skærød 48 79 63 17

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 150 point
Dato : 30-03-06 11:18

Denne side kunne måske være noget for jer http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/hest/searching/1/

Godkendelse af svar
Fra : drala

Dato : 22-04-06 15:59

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 22-04-06 16:28

Velbekomme. Håber, I har fundet et godt sted

Kommentar
Fra : stellanova

Dato : 22-05-07 14:12

Hmm..ved ikke om I har fundet et sted, men eller er der også bakkegården i Frederikssund eller Lyngerup rideklub i lyngerup (Ligger ved Jægerspris) :)

Kommentar
Fra : majsepige

Dato : 23-08-07 21:29

jeg ved at på ballerup rideskole kan du købe en prøve time på de hold der er... så møder du op når de normale ridetimer starter og spørger om der er plads til at man kan købe en " prøve " time... Og der er for det meste plads...

Det koster omkring 100 kr. alt efter hvor lang tid timen vare...