/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
elektro sex
Fra : kuurd
Vist : 2013 gange
150 point
Dato : 25-03-06 16:38

er der nogen der har erfaringer indenfor dette områd. tænker på at købe sådan en maskine. Deluxe Tens Unit eller ligende. men vil ikke købe en som jeg evnt bliver træt af at bruge hvis det viser sig. den er for dårlig. eller ikke lever op til det som jeg vil have. her tænker jeg på at den bliver for svag ang den nydeles/smerte den giver.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-03-06 17:30

Du kan lave en selv.Du tager to ledninger ca.2meter lange ,og setter en stikkontakt på, tager den ene ledning og rensker af plasten ca. 10 cm.så det er 10 cm.med rent kopper.den tager du og surrer rundt pikken. Den andre ledning gør du det samme med. og den tager du og holder på kopperet med venstre tommel og pegefinger.Så stikker du kontakten i stikket i væggen.Da skulle du efter mine beregninger få den skønneste orgasme.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-03-06 18:24

Lige for tiden er der et tens apparat til billige penge hos Harald Nyborg...

Vaxen

Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 05-04-06 14:16

Håber ikke du førsøger det sindsyge forslag fra alimak !!

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 17-08-06 20:27

Hvad er det du vil opnå??? Hvis du begynder at sætte strøm til pikken, er jeg bange for. at du opnår den modsatte virkning end du ønsker