/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
skal have rettet en guitar.
Fra : mudshade
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 24-03-06 17:41

hej. Har lige fået en gammel 12-stregns guitar, men halsen er skæv, så ville lige høre om der er noget der ved hvor det er billigst?

frygter lige at gå ned i den lokalo og skal betale en mio. for det.

mads

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-06 19:40

http://www.johngodtfredsenmusik.dk/jg_filer/instrumenter/akusvaerk.htm
var det noget ???
hvis du angiver i hvilket område du bor er det nemmere at finde

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 24-03-06 19:46

Det er ikke billigere. Hvis instrumentet er værd at bevare, må du betale en ekspert for at restaurere det. Så nemt kan det siges. Prøver du en billigere løsning, risikerer du at få dit instrument ødelagt. Hvis dit instrument er af nogen værdi, bør du også overlade enhver restaurering til en ekspert og ikke til en eller anden tilfældig billigere amatør.

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 24-03-06 21:33

den er skam meget værd. kommer fra odense. Men tror jeg snakker med en fra byen så, ville sgu ikke have det ødelagt..

Godkendelse af svar
Fra : mudshade

Dato : 24-03-06 21:33

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-06 22:00

Det er bare i orden mudshade. Hellere betale lidt ekstra for en ordentlig reparation end risikere at få sit gode instrument ødelagt af en velmenende amatør.

P.S.: Jeg ved ikke hvad det er der sker med bogstavener på Kandu lige nu??? De sejler lidt rundt. Sådan noget har det med at rette sig i løbet af nogle dage. Kan du have en god weekend. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-03-06 22:30

Tagtækkervej 11, 5230 Odense M Tel: 65 93 25 65 Fax: 65 93 26 66
prøv at snakke med dem