/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
UV Garn?
Fra : SjalaJonez
Vist : 1051 gange
100 point
Dato : 22-03-06 17:37

Jeg har lige været over i en hobby butik og spørger efter UV garn, damen der inde sagde at hun ikke viste hvor man kan få fat i det henne men jeg står her og skal bruge noget..
Er der nogle der ved hvor jeg kan få fat i sådan noget?.

Eventuelt nogle tyske hjemmesider ville være godt, da jeg tror at det er en del billigere at bestille det derfra..

SjalaJonez

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-03-06 18:57

Der findes ikke Ultraviolet garn.

Kommentar
Fra : SjalaJonez

Dato : 22-03-06 20:23

Der findes da gang som lyser op når der er UV lys..
Det her gør da

http://peecee.dk/?id=32972
http://peecee.dk/?id=32973

Hvis det ikke er UV garn, så hvor kan jeg købe sådan noget som er på billederne der henne?.
Jeg ved at man kan få det til Fullmoon festivalen i Tyskland i hverfald, men man burde da også kunne få der andre steder.

SjalaJonez

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 22-03-06 22:09
Accepteret svar
Fra : tpjevser

Modtaget 100 point
Dato : 22-03-06 22:11

kan se at linket ikke fungerer. gå ind på www.djservice.org og derefter tilbehør

Godkendelse af svar
Fra : SjalaJonez

Dato : 22-03-06 22:17

Ahhh, jamen det er jo heelt kannon

Mange mange tak mester..

SjalaJonez