/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
Verdens have link med plaserin
Fra : Trine08
Vist : 1046 gange
50 point
Dato : 21-03-06 19:33

Hej

Nogle som kan linke til en side hvor alle verdenhave er beskrevet, og hvor man kan se hvor disse have/oceaner befinder sig på kloden ?

Hvis dette ikke umilbart kan lade sig gøre, så søger jeg blot en side hvor alle havene står ved navn.
Så kan jeg selv finde deres plasering.

Hvis nogle skulle side inde med sider ala denne: http://www.sheppardsoftware.com/states_experiment_drag-drop_Intermed_State15s_500.html
så søger jeg også det.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-06 19:39

Prøv at kik på denne side

www.duda.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-06 22:08
Kommentar
Fra : steno

Dato : 21-03-06 22:23

Hej Trine08, jeg har en oversigt liggende fra Brittanica på engelsk, hvor alle havene er vist med nummer og placering på jorden, problemet er at det ligger som billede så det ville være lidt besværligt hvis jeg sku skrive det hele ind her, men hvis du har en email adresse kan jeg godt sende det til dig

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 50 point
Dato : 21-03-06 22:38

Hej igen,
Jeg fandt lige et andet link på engelsk: http://worldatlas.com/aatlas/lista.htm ---- her vises alle floder og have alfabetisk, men du skal selv trykke på dem. Du kan få dem vist som en kugle- eller fladt

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 21-03-06 22:42

Tak for svaret steno.

Endnu en gang

Nordsted1...jeg laver lige en tråd til dig..som tak for det andet link...et sådan link har jeg faktisk savnet længe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-06 22:51

Yepper sådan et link kan man slet ikke leve uden, ehm... hvilket et af dem mener du??? Ej de er faktisk gode begge to, når jeg selv skal sige det

Kommentar
Fra : steno

Dato : 22-03-06 01:25

Hej Trine08
Tak for points. Jeg har som nævnt Britannica liggende på DVD og der fandt jeg billidet til mit andet foreslag.
Som kom jeg til at tænke på EMU-Skolernes Database hvor jeg har licens til. Den ku jeg jo ikke give dig. Jeg prøvede dernæst at gå ind på : http://www.britannica.com/ - som almindelig bruger. I søgefeltet skrev jeg: Ocean of the earth og trykkede GO og vupti kom jeg frem til den side, som jeg tror rammer dit ønske mere præcist. Der hvor der står ocean var det billede jeg havde. Du kan få en 7 dages Prøve ved at indtaste din e-mail. Når den tid er gået får du et tilbud fra dem, og hvis du ikke svarer dem lukker de for dig. Men så har du jo fået hvad du ønskede !

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 23-03-06 00:48

steno< glimrende. Men jeg har også brug for en side som jeg altid kan komme ind på, derfor et dit første link perfekt.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 23-03-06 02:34

Trine08

I min henvisning til Britannica glemte jeg at fortælle, at du kan printe korsiderne ud. Så har dem liggende hos dig selv. Der er 66 Navngivne have under kortet der er forsynet med tydelige numre, og som sagt koster det dig ikke en skejs. Bare til orientering !