/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
penisring
Fra : m13ark
Vist : 18113 gange
500 point
Dato : 21-03-06 16:57

Er der nogen her , der har erfaring i brugen af penisringe, som ønsker at dele ud af dem, altså erfaringerne.De skulle angiveligt forstærke erektionen, til fordel for begge parter.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 21-03-06 17:47

Det har næsten samme virkning som en elastik." Kalorius" svulmer op, da blodet elementært sagt hindres tilbageløb.
Man skal dog bruge den med varsomhed, da "spærring" af blodet kan medføre koldbrand. Max. brug ca. et kvarter, såvidt jeg ved. Så pas lidt på ! og god fornøjelse med forsøget !

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 21-03-06 19:09

Rigtig hvad Steno siger, lige inden den begynder at blive blå så er det med at få ringen af

Kommentar
Fra : babee

Dato : 21-03-06 19:46

jeg vil sige at der er ikke meget forskel på uden og med penis ring. vi har fire forskellige men i sådan noget der kan give sig lidt og for at det skal virke skal det ikke være sådan nogle du køber. så skal det nok være af metal.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-03-06 20:12

Du kan måske låne konens fingerring, men for guds skyld ikke den med diamant
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 21-03-06 23:20

Hi Palle. Det er ikke lige den slags svar jeg venter,, Hvis du vil have lidt sjov, så prøv en anden tråd. Det er lidt kedeligt, at der altid kommer svar af din slag. Det er med til, at mange forlader en tråd, der måske kunne være spændende at deltage i for andre.. Seriøst::::::: er der nogen der har erfaring de ønsker at fortælle om

Kommentar
Fra : steno

Dato : 22-03-06 02:12

Hej jeg håberi klarer den uden ring iaften. Jeg fandt en notits fra en sexolog. Den kommer her. Jeg har forsynet omtalte med *** nede i teksten, og tag dig ikke af Palle Hansen, han er særdeles vigtig i panelet og ved en fandens masse om alting....men der skal vel også være plads til lidt "muntre bemærkninger" !!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mpotens og Viagra

Spørgsmål:

Jeg har som mange andre med denne sygdom problemer med rejsning. Jeg er en mand på 35 år og har haft diagnosen i 4 år. Gennem flere år har jeg fået viagra og har haft glæde af dette, og min hustru har været meget forstående, også overfor den planlægning det nødvendigvis kræver, og at det måske ikke altid lykkes. Nu er problemet imidlertid at viagra ikke længere har samme effekt, som det havde i begyndelsen ,og vi er begge ved at være noget frustreret over dette - på trods af vi godt kan være intime på andre måder. Findes der andet der kan hjælpe den manglende erektion?

Svar:

Viagra tabletterne findes i 3 styrker, og hvis du ikke allerede får den højeste dosis, er der mulighed for at øge dosis af Viagra. Desuden er der nu markedsført 2 nye præparater, som ligner Viagra, og som måske kan virke, hvis du er på højeste dosis.

Herudover er der mulighed for at lære at give sig selv indsprøjtning direkte i penis med et lægemiddel, som fremkalder rejsning. Denne mulighed var den mest brugte behandling før Viagra kom på markedet, og generelt er virkningen stærkere end tabletbehandling, men det er risikoen for bivirkninger også. Samme lægemiddel fås på tube, og indholdet skal presses ind i urinrøret. Virkningen er dog svagere, end den indsprøjtningen giver.

***Desuden kan varigheden af en rejsning forlænges ved at sætte en Pubesring (stram gummiring) om roden af penis (den skal bremse veneblodet væk fra penis, men den må ikke være så stram, at den stopper blodtilførslen ind i penis, og den skal fjernes straks efter brug).

Endelig kan man indoperere en penisprotese, hvis alt andet svigter.

Tabletbehandling kan din egen læge formentlig hjælpe dig med, mens de andre muligheder i de fleste tilfælde kræver særligt kyndige læger, som man skal henvises til.
Af Jytte Lykkegaard, autoriseret sexolog, 17. 12 2003

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 23-03-06 15:08

Hejsa,

Jamen de virker skam da

jeg har selv en i uelastisk gummi, dvs. den kan forme sig efter penis, men ikke virke som en elastik. Det kræver blot at du ved hvilken størrelse du skal bruge

For mig virker den fint, og jeg kan også godt bruge den mere end 15 min af gangen. Jeg har ikke oplevet nogle tidsmæssige problemer, så klø bare på.

MEN HUSK!!!! RIGTIG STØRRELSE...

Mvh & god fornøjelse
BigDane_dk

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 23-03-06 15:45

Du skriver, at den er lavet af uelastisk gummi. Hvordan får du den af og på? Er der en slags låsemekanisme på den? Hvornåe tager du den på? før eller efter errection

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 24-03-06 10:00

Jeg ved ikke hvordan andre gør.. men der er to muligheder..

før pikken bliver stiv.. så sætter man den hvor den skal sidde.. nemlig HELT nede ved roden...

efter at pikken er blevet stiv.. det er lidt sværere... men den jeg har.. kan ligesom rulles på.. svært at forklare.. men hvor der er vilje.. er der som regel vej

Min ring er UDEN låsemekanisme. Jeg ved at der findes utallige varianter af pik-ringe. Mit råd er.. undgå de alt for bløde.. de duer ikke.... men igen.. smag og behag..

Kommentar
Fra : LarsJylland

Dato : 07-07-06 22:48

Jeg havde en af en slags silicone, inden i var den udstyret med et noget der lignede mindre kuglelejekugler.

Min partner var overnud tilfreds, man kan jo godt blive "lidt blød i det" efter første gang - men her levede ringen faktisk fuldt op til mine forventninger.

Det der med koldbrand er nok lidt af en vandrehistorie, men sandt er det at jeg brugte den næsten een time første gang, med et godylt cirkelformet blåt mærke omkring roden som følge, jeg kontaktede forhandleren (Lust i Kbh) og de anbefalede klart at bruge den i max et kvarter til en start, og sammen med rigeligt af olie eller anden smørelse for at undgå "klemmelus"

Lige nu er den pålaceret nederst i skuffen, men den ligger klar hvis jeg mener at der burde være " lidt mere kød i pølsen"

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 10-07-06 22:48

er der ellers gode ideer. Det kunne være sjovt med lidt flere gode rå.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 28-07-06 13:17
Accepteret svar
Fra : Mayeen

Modtaget 500 point
Dato : 28-07-06 15:14

Hejsa!

Min kæreste har brugt dem og vi har kun gode erfaringer. Vi brugte nogle af gummi, men ikke dem der er alt for elastiske, for det virker ikke... I Lust i København (og sikker også andre steder) kan man købe en pakke med tre størrelser og så kan man bare vælge! Tidsmæssigt har vi ikke oplevet nogen problemer. Tror man skal have den på i MEGET lang tid for at få koldbrand!!

Pikken bliver større og tykkere og ekektionen holder meget længere. Den eneste advarsel jeg vil bringe er at hvis mandens kønshår er lange kan det være en blandet fornøjelse at tage gummiringen af igen!

Og når man så alligevel er i gang kunne man jo næsten lige så godt også købe en penisring med en lille holder til en vibrator... Din kæreste ville virkelig værdsætte det! Bare husk at købe vibratoren med ledning, for den type hvor 'kontakten' sidder på selve vibratoren har det med at slukke på kedelige tidspunkter...

Hvis du vil blive bedre til at holde længere er det også en god idé med knibeøvelser. Lig på ryggen og spænd så penis 'løfter sig' fra din mave. Dén muskel du således træner er den du skal lære at bruge til at holde udløsningen tilbage.

Håber du kan bruge noget at det!

Mayeen.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 28-07-06 15:48

Tak for gode oplysninger. Der er da noget at øve sig på. Måske er det en god ide, at trimme sine kønsho ved penisroden, Det ser også lidt mere soigneret ud, end lange totter. Det med knibeøvelserne, har jeg praktiseret i de sidste 4 år. Det giver mange fordele. Det hjælper fantastisk på nattisseri. Efter mine erfaringer og teknikker, har jeg sluppet for mange natturer til toilettet. Kan varmt anbefales, Er der nogen der ønsker en uddybning af teknikken, stiller jeg gerne min viden til rådighed for interesserede

Godkendelse af svar
Fra : m13ark

Dato : 17-08-06 20:30

Tak for svaret Mayeen.Jeg synes du har forstået meningen med omtalte udstyr Tak for svaret