/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tak til HERBIE
Fra : vil.du
Vist : 515 gange
200 point
Dato : 20-03-06 16:32

Hej Herbie.

Tak for dit gode TIP i kategorien 'Musik' omhandlende tekster

Jeg fik ikke mulighed for at bedømme tippet men havde givet dig * * * * * for det.
I stedet skal du have en lille pose points, for der var et af dine links jeg ikke havde i forvejen og jeg har ellers mange

Venlig hilsen Dorthe.

Accepteret svar
Fra : Herbie

Modtaget 200 point
Dato : 21-03-06 09:31

Takker Søde Dorthe - jeg bruger også meget tid herinde på nettet og hjælper rigtig mange mest på danske sange, men også nogle gange her - med alt muligt mellem himmel og jord - jeg har Imudico samlede værker 1-74 snart GG og politikkens 12 dog nogle redigeret lystigeviser 5 for børn + sanglege. De 3 tykke fra WH den blå - den gule og den røde.
samt hvad jeg ellers har kunne samle der er også nogen gange jeg har været heldig at finde song-
books på nettet med bif til guitar kh Palle

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 21-03-06 11:44

Hej Palle.

Det lyder bare alle tiders

Min samling af div. tekster og noder er efterhånden osse stor, både min mand og jeg spiller bl.andet orgel, jeg spiller desuden klaver, så noder osv. bliver brugt flittigt
Politikens lystige Viser er klart, efter min mening, det bedste der er udgivet. Jeg havde dem i den gamle version for mange år siden og da de så begyndte at udgive dem med becifringer måtte jeg skifte dem ud allesammen Det var dog til stor glæde for en i familien som hjertens gerne ville 'arve' de gamle bøger.

Uden musik og humor ville vores verden være fattig

Igen tak skal du ha' !

Mange hilsener fra Dorthe.