/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tendings-spole suzukidm50?
Fra : thyge24
Vist : 354 gange
60 point
Dato : 20-03-06 11:09

Er der nogen der ved hvor man kan finde en tendings-spole til en suzuki samurai? jeg har knallerten men den kan ik køre med en tendings-spole fra en yamaha 4gear

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-03-06 16:11

Hvorfor tror du ikke en FS1 spole duer? For du har vel ikke glemt at metallet (Hullerne til fastgørelse) skal have stel?
http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=2130&aID=3658&mId=1952
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : thyge24

Dato : 20-03-06 17:04

ja jeg ved ik så meget om knallerter, men det var ik lige den del jeg lede efter Den del jeg leder efter sidder på den anden side af kick-starten, det er en rund del som er blevet våd af benzin kan ik laves Den drejer rundt når man bruger kick-starteren. håber du kan hjælpe mig
VH Thyge

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-03-06 18:20

Her er et billede fra yamaha:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=674138104&n=1706571899&pn=1706573474
Delen til højre er en svinghjulsmagnet ca. 15 cm i diameter og ca 1-2 kgs vægt, den kan være lige så våd det skal være, det tager den ikke skade af, og sjældent går den i stykker?
Hvad er problemet, og hvorfor tror du det, og hvordan skete det?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : thyge24

Dato : 21-03-06 09:55

ja det er den del jeg leder efter bare til suzuki men der var gået noget i stykker ved top-stykket så der er kommet benzin der hvor strømmen skal igennem så den del dur ik men tak for hjælpen
VH Thyge

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-03-06 18:07

En svinghjulsmagnet går ikke istykker af benzin?
Men hvis du ikke har yderligere kommentarer, så skal du lukke spørgsmålet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : thyge24

Dato : 22-03-06 13:06

hvordan går man det??
VH Thyge

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 22-03-06 14:05

Du trykker bare accepter ud for det svar som er bedst, og så giver du derefter 1-5 stjerner
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : thyge24

Dato : 23-03-06 09:33

Tak for svaret pallebhansen.