/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fjernbetjening skoda fabia
Fra : wibroe
Vist : 4761 gange
270 point
Dato : 18-03-06 17:29

Hvordan gen-indkoder jeg min fjernbetjente centrallås ved batteriskift? Det der står i min orginaleskoda brugsanvisning har ikke virkning.
Fjernbetjeningen er har 2 små grønne knappe. måske en cobra?

Jeg holder begge knapper nede til den den røde diode lyser konstant. Derefter trykker jeg én gang på den ene knap(dioden blinker en enkelt gang), og jeg trykker én gang på den anden knap(dioden blinker hurtigt og stopper). men det virker stadig ikke..

Skal bilen være låst, åben, tænding på, eller noget andet specielt?
Det skal siges den er blevet installeret efterfølgende.

Fabia 1,4 comfort 68 hk.

Med venlig hilsen

Lasse

Kommentar
Fra : geu

Dato : 18-03-06 20:57

På autodata står der du skal...

Tilslut tænding. Benyt den nøgle, der ikke har fjernbetjening.
Sæt den nøgle, der skal programmeres, i førerdørene lås.
Lås førerdøren manuelt med nøgle.
Tryk én gang på nøglens låse- eller oplåseknap.
Vent mindst 1 sekund.
Tryk én gang på samme nøglens låse- eller oplåseknap.
Bilens horn lyder for at angive korrekt programmering.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 18-03-06 21:03
Kommentar
Fra : wibroe

Dato : 19-03-06 16:21
Kommentar
Fra : wibroe

Dato : 19-03-06 16:22
Kommentar
Fra : wibroe