/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Alcohold = Hvid tunge?
Fra : Jonn87
Vist : 817 gange
50 point
Dato : 17-03-06 22:47

Hvorfor bliver min tunge hvid næsten hver gang jeg drikker?
Mange andre jeg kender oplever det samme!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-03-06 23:01

Det er simpelthen helt almindelige belægninger, du kan fjerne dem med en tandbørste. Du kan få belægninger af næsten alt du indtager både i flydende og fast form

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-06 03:31

Jonn87 - Du spørger:

Citat
Hvorfor bliver min tunge hvid næsten hver gang jeg drikker?
Mange andre jeg kender oplever det samme!

Jeg må som gammel alkoholiker sige: Det er noget vrøvl. Din tunge bliver ikke hvid. Den bliver ophovnet. Den får en anden struktur. Og den føles anderledes. Men det skyldes at du har fyldt din organisme med stoffer som den ikke er vandt til at bearbejde. Din tunge er fyldt med nogle specielle celler. Når disse rejses op, kan det se ud som om de er blevet hvide. Det er de IKKE. De er bare i højeste beredskab. De er med andre ord klar til at bekæmpe alt det lort du har tænkt dig at smide forbi dem. Det er med andre ord din krops måde at beskytte dig på. Vær glad for at din krop kan beskytte dig imod dine egne tåbeligheder. Du kan åbenbart ikke selv.

Du er kun 16 år gammel. Så du kan stadig lære noget. Mvh. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-06 03:34

OK da, så 19 år gammel. Men du spørger som en 16-årig.

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-06 15:34

Fint svaret lille arne.

Først viser du sygdomserkendelse...... (jeg har nu vidst det læææænge) så er der jo håb om behandling, hvis ikke den allerede er indledt. Så svarer du på sp........ Flot......

Men så kommer der lige de bemærkninger, som trækker dig ned fra et 10 tal til 05.

Hvad skal dine dumsmarte, flabede, helt unødvendige og meget lidt pædagogiske
sidebemærkninger til for. Hvad kan sp. bruge dem til.

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 20-03-06 17:04

arne.jakobsen>>
Jeg er glad for svaret men jeg er aldeles ikke glad for din opførsel så ingen point til dig, klumme for dem istedet..

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 20-03-06 17:06

Spørger som en 16 årig?
Kan ikke lige se hvorfor det skulle være et dumt spørgsmål!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-03-06 17:49

Tak Jonn87

Nu går han da helt op i limningen

Så du kan forvente en megaskideballe for din manglende forståelse for, hvordan man takker en bruger som dygtigt har hjulpet en anden bruger.