/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The sims
Fra : mort1760
Vist : 853 gange
100 point
Dato : 17-03-06 19:58

Kan ikke installere The sims, har haft det indstalleret før, og har så haft det afinstalleret, men nu gider den ikke. den siger at programmet ikke er egnet til at køre MS-DOS.

Pls. hjælp mig!!!

Ps. jeg har Windows Xp

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 17-03-06 20:16

Du bør fjerne alt i din registreringsdatabase omkring Sims.

Det kan du gøre med værktøjet Registry Mechanic, når dette er sket kan du installere Sims igen.

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 17-03-06 20:20

Oki, prøver det lige...

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 17-03-06 20:32

hvordan kan man egentlig se filerne i registreringsdatabasen uden sådan et program???

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 17-03-06 20:42

start -> kør -> regedit -> ok
Rediger - søg -> "sims" -> ok
Dukker der intet op under søgningen, kan du prøve med EA, men vær opmærksom på at har du noget andet fra EA installeret kan du risikere det ryger en tur og skal reinstalleres.
Når den finder det du leder efter sletter du det hvro der står noget med sims.
huisk at gemme en kopi af din reg database inden du går igang...

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 17-03-06 21:07

det virker ikke:(

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 22:40

et eller andet sted i stifinder finder du alle ea games / i dit tilfælde sims mapperne - klik dig frem til mappen erazer - åbn og kør erazer der fjerner alt (næsten)

hvis du ikke kan finde den så smid bare den første cd i og find den der.

når du har gjort det så hent denne regcleaner : http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279

scan og slet alt under safe to delete -

genstart din maskine og scan endnu engang med regcleaner og slet hvad der måtte dukke op af safe to delete - hvis der under not fully safe to delete ligger noget fra maxis og ea så slet det - genstart igen og du bør være fri for alt det gamle sims.

du kan for en sikkerheds skyld gå i start - kør - skriv regedit og kig under H_KEY_LOCAL_MACHINE - se i software om der ligger rester af ea games eller maxis - højreklik og slet (genstart her også så er de væk)

Accepteret svar
Fra : wulffe83

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-06 17:21

Meget nemt Gå ind i C:\WINDOWS\repair Kopier den autoexec.nt der ligger der over i C:\WINDOWS\SYSTEM32\ og sig ja til at overskrive

Godkendelse af svar
Fra : mort1760

Dato : 23-03-06 20:24

Tak for svaret wulffe83.

Super!?

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 23-03-06 21:39

Så lidt ;)