/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Urinrørs stimulering
Fra : faithfully
Vist : 1171 gange
20 point
Dato : 17-03-06 12:03

Hej.

Jeg har 2 spørsgmål vedr stimulering af urinrøret.

1. Hvad kan man bruge til at stimulere urinrøret på en kvinde?
2. Er det farligt at stimulere en kvindes urinrør?

Venlig hilsen
Faith

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-03-06 12:46

Det er nok noget af det du skal blive væk fra.

Både af hensyn til infektionsrisiko, og så p.g.a. risiko for at beskadige slimhinden og muskulaturen i urinrøret.

Og nu tvivler jeg så også meget på, at nogen kunne finde det store behag i stimulation der.

mvh dova

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-03-06 14:12

Enig med dova... men det hjælper dig ikke meget
Se http://www.sundhedsguiden.dk/illness.aspx?categoryId=1030&article=1305 her er der links på også.
Go' weekend

Annuller spørgsmålet
Fra : faithfully

Dato : 17-03-06 14:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål