/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
bagning
Fra : karin42
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 16-03-06 19:23

I disse fedtfattige tider kunne jeg godt tænke mig at spørge om en eller flere har prøvet at skifte margarinen / smørret / olien ud med a 38 ?
har hørt det skulle kunne lade sig gøre desværre har jeg kun 97 point at gøre godt med

Accepteret svar
Fra : KathrineE

Modtaget 60 point
Dato : 16-03-06 19:40

Jeg bruger aldrig andet end A38 eller andre surmælksprodukter når jeg bager boller. Jeg plejer at lave dem lidt på slum men der er aldrig fedtstof i. Hvis du er bange for om de bliver tørre så kan du altid putte nogle revne gulerødder i. Min favoritkombination er gulerødder og ristede græskarkerner og så ellers bare mel (nogle gange rug, graham osv), et æg, salt A38 og evt lidt vand. De bliver kanongode!
God fornøjelse!!

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 16-03-06 19:58

Tak for svaret KathrineE.

jamen allerede i mogen bager jeg boller så jeg glæder mig til at prøve a 38

hilsen Karin.

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 17-03-06 08:35

Jeg bruger også gerne hytteost, og en eller anden kornblanding efter hvad man er til. Men som KathrineE skriver så kan man godt undlade fedtstof og bruge surmælks produkter
Held og lykke med bagningen.

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 17-03-06 20:45

Der er også nogle, der siger, at man kan bruge banan i stedet for...