/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
køb af federe pickupper.
Fra : cobran
Vist : 395 gange
75 point
Dato : 16-03-06 13:36

Jeg har en Ibanez SA160 guitar. se her - http://img134.exs.cx/img134/8731/dscn07760tr.jpg

og vil have nye pickupper til rock/blues... jeg har en bred musiksmag, men søger noget i nærheden af van halen, ynwie malmsteen... osv, men bare noget mer aggresivt end det jeg har nu.

kan man ikke købe 16v pickupper? og det er vel heller ikke helt hen i vejret hvis det er dimazio...duncan seymor eller sådn noget?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-06 14:01
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-03-06 18:59

Jeg kan ikke rigtigt se at du har anden mulighed end at henvende dig til en musikforretning. Der sælger man Elektriske Guitarer og ved alt om hvilke alternativer der findes til Pickup'erne. Der kan du få en samtale med en person der ved noget om det. Du kan selvf. søge på nettet, men det giver ikke det samme resultat. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-03-06 19:05

OK - 3773.

Nu HAR jeg checket profilen.

cobran - Du har mange åbne spørgsmål. Du har stillet spørgsmål og har fået svar, men du gider åbenbart ikke at lukke dem og sige TAK for hjælpen. Hvorfor tror du så at nogen gider hjælpe dig med dette spørgsmål? Hvis du IKKE lukker alle dine spørgsmål NU, har jeg hjulpet dig for sidste gang.

Tag dig nu sammen! Få ryddet op i dine spørgsmål, så kan vi snakke sammen igen. Indtil da.
Kan du hygge dig.

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 17-03-06 00:06

Hej arne.jakobsen.

Der sku åbenbart et skub i mig før jeg vågnede op, og ku se hvor mange u-lukkede emner jeg havde, næsten pinligt! Slet ikke for at være uhøflig.
Jeg syntes selv jeg deler flittigt ud af mine point, men har glemt en del, :/ Jeg har simpelthen været for uopmærksom, og ikke fordi jeg har været nærrig med at gi point, eller utaknemmelig for alles svar! Så der er ikke andet end som du sir at få ryddet godt op i det! men takker mange gange for at gøre mig opmærksom på det VOKSENDE problem, Doh!

Mvh. Cobran

PS: sker ik´ igen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-06 00:16

Cobran - Det lyder rigtigt godt. Undskyld "sparket i røven" - men som du selv siger KAN det jo en gang imellem være nødvendigt. Venlig hilsen Arne

Og lad os så vende tilbage til dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 17-03-06 14:37

jeg er som sagt ude efter nogen aggresige pickupper til rock/ blues... ved at Dimazio og duncan semour er derhen af, så er der nogen forslag hvilke man kan bruge?

+ har ikke skiftet sådn nogen ud før, så skifter man så alle ud med de nye eller køber man kun f.eks til bridgen...

Mvh Cobran

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-06 15:08

Jeg kan kun gentage: Henvend dig i en musikforretning. Der sælger man Elektriske Guitarer og ved alt om hvilke alternativer der findes til Pickup'erne. Der kan du få en samtale med en person der ved noget om det.

Annuller spørgsmålet
Fra : cobran

Dato : 18-03-06 18:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål