/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
sportræning
Fra : bfksorte
Vist : 935 gange
40 point
Dato : 14-03-06 20:26

Jeg har en cairn terrier på 4 år, som for to år siden fik en korsbåndsskade på venstre bagben og den kan derfor ikke dyrke agility. Dyrlægen har anbefalet sportræning, men jeg har ikke kunnet finde noget i Københavnsområdet. Kender I et sted, hvor den kan dyrke sin sport?

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 50 point
Dato : 14-03-06 20:50

Prøv "hundeakademiet":
http://www.hundeakademiet.dk/html/kurser/spor_soegekursus.htm

De har vist ikke ledige pladser lige nu, men du kan sikkert komme på venteliste...

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 14-03-06 20:58

Hejsa

Schæferhundeklubben i Hvidovre har tidligere gennemført dette, men desværre fremgår det ikke af deres hjemmeside, hvornår de har det igen :

http://www.kr43.dk/

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 14-03-06 21:23

Du kan skele ud til Amager der har de også en klub.
Hvidovre er vist det næst nærmeste jeg kan komme i tanke om, ellers skal du til klampenborg.
Men de er svære, at finde uden man er en god kender af de forskellige foreninger.
Så nu har du et par ledetråde, nærmere kan jeg ikke komme det, da jeg bor på Falster i den anden ende af Sjælland.
MVH Bevi54

Kommentar
Fra : eisner

Dato : 14-03-06 21:44

Hi.
Prøv http://www.danskbrugshundeklub.dk/ og så synes jeg det er skønt ad du ikke bare lader 5 og 7 være lige men stadig vil aktivere din hund

Godkendelse af svar
Fra : bfksorte

Dato : 14-03-06 22:49

Tak for svaret Birgitta.
Jeg har tidligere hørt godt om hundeakademiet og det synes en god mulighed at komme på venteliste

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-03-06 14:35

Tak for accepten af mit svar, bfksorte. Og held og lykke med sportræningen.