/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia N70
Fra : grethes
Vist : 625 gange
100 point
Dato : 14-03-06 19:59

Hvordan er den sammenlignet med 6230i? Her tænker jeg dels på kamera, men også i det hele taget. Er den væsentlig bedre?

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 14-03-06 21:48

Hej, du kan se en direkte sammenligning her:

http://www.esato.com/phones/index.php/phone=210,cp=171

Ville til enhver tid vælge N70 både hvad angår kamera (N70 har også flash) men også i det hele taget.

Mvh. Lars

Accepteret svar
Fra : me67

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-06 07:47

Hej "grethes"

Du kunne jo også gå ind på Nokia`s hjemmeside og se en sammenligning af de 2 mobiler
du ønsker sammenlignet.

Her er link til siden:
http://www.nokia.dk/phones/compare/

Syntes nu også at den nye Nokia 6280 ville være en værdig konkurrent til N70.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 15-03-06 17:59

Jeg personligt ville også vælge 6270, men ikke 6280, jeg er ikke til 3

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 15-03-06 18:00

UPS.....forøvrigt har TDC tilbud på både N70 og andre sjove modeller i deres tilbudsavis i denne uge

Kommentar
Fra : me67

Dato : 15-03-06 23:06

Jeg nævnte også kun Nokia 6280 fordi jeg selv lige har bestilt en.

Og så fordi 3G-nettet i den nærmest fremtid bliver udviddet til at dække hele landet - og så tror jeg på at 3G-net bliver fremtiden om man vil eller ej.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 16-03-06 06:12

Jammen tillykke med den

Jeg har været 3 kunde længe og er endelig sluppet af med det sidste af mine abonn. der, men måske har de fået mere styr på deres selskab nu, håber det virkelig, jeg fik konstant regninger der var forkerte, telefonen røg af nettet mit i en samtale, eller genstartede mit i det hele o.s.v. det bliver man træt af

Men held og lykke.

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 24-03-06 20:27

Tak for svaret me67. Tror jeg venter og ser tiden an lidt endnu, hvad der kommer på markedet.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 24-03-06 20:30

Selv tak og god weekend

ME67