/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Pejseild på DVD
Fra : arne.jakobsen
Vist : 8361 gange
100 point
Dato : 13-03-06 20:47

Jeg kunne godt tænke mig at have en DVD (eller andet) med en stille pejseild kørende på PC'en en gang imellem. Nogen der ved hvor jeg kan downloade sådan noget. Så billigt som muligt, men det skal selvf. være til at holde ud at se og høre på.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 13-03-06 20:50
Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 13-03-06 20:52
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-03-06 21:14

Lars -> Jeg er ikke helt med. Hvad skal jeg downloade? Det er så vidt jeg kan se nogle programmer til at lave sin egen pejs med. Der står Shareware på nogle af dem med samtidigt en $-pris. Kan du ikke lægge et lidt mere nøjagtigt link hvor jeg kan se og evt. downloade.

Kommentar
Fra : wasabiwoman

Dato : 13-03-06 21:23

Hos www.play.com kan du købe "Fireplace -The Movie" Den koster 6£ incl. levering.

De har et par andre, der er lidt dyrere. Jeg handler tit hos Play.com - de er billige, fordi de ligger på Jersey. Officielt skal man vist betale noget ekstra moms, fordi Jersey har sine egne skatteregler i forhold til resten af EU, men vi har købt mindst 40 - 50 DVD'er/ CD'er/bøger derfra og aldrig betalt afgift.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 13-03-06 21:28

Var det ikke noget med for flere år tilbage, at man kunne købe en vidioflim, så ens fjernsyn blev omvandlet til en pejs? Er det noget sådan du tænker på? Men der findes vel også et program, der kan downloades til PCèn. Prøv at søg på google

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-03-06 21:40

En mulighed kunne være at købe hér: http://www.novelentertainment.com/product.php?id=159

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 13-03-06 21:49

Hej Grethes. Jo det var sådan noget jeg tænkte på. Jeg kunne da godt selv søge på Google, men tænkte lige at jeg ville høre jer først. Det kunne spare mig for en masse arbejde ved søgemaskinen. Jeg kan se at Lars (lawitt) HAR søgt på Google om fundet et firma der hedder Fireplace. De kan blot ikke levere det efterspurgte. De har programmer der kan forandre mine egne videoer til film jeg kan afspille på min PC, altså såkaldte Screensaver's. Men det var ikke det jeg var ude efter.

wasabiwoman -> Jeg skal lige checke dit link. Så vender jeg tilbage. Det ser umiddelbart lovende ud.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-03-06 22:18

Den DVD kender jeg en der har, der er flere udgaver af pejseild og så er der også noget på den med akvariefisk.

DVDen hedder Fish´n Flames, men den er vist købt i Sverige et eller andet sted, jeg ved ikke om den kan købes på nettet.

Der står på kassetten, at den distibueres af noget der hedder www.hill.se men det kan jeg ikke få til at passe, da det er et byggeteknikerfirma

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-03-06 22:21

http://www.minhembio.com/produkt/59257

Fandt den lige et andet sted.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : droslerne

Modtaget 100 point
Dato : 13-03-06 22:30

Prøv her
http://www.relaxingtv.com/fireplace.asp

Hilsen Robert

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-03-06 00:18

Jeg er IKKE fortaler for at man lukker sine spørgsmål for hurtigt, men jeg må sige at I har været såvel hurtige som dygtige. Jeg har fået svar på mit spørgsmål af 3 kommentatorer.

1.: droslerne (alias Robert): Han gav mig nogle links hvor jeg kunne downloade adresserne på adskillige gode film-clips. (de kræver dog at man er on-line, til gengæld er de gode og gratis)

2.: wasabiwoman (Jeg har faktisk købt den dyreste, kun ca. 140 DK)

3.: dova (Også et godt køb og meget billigt, at der så også er noget om fisk, gør det jo ikke spor ringere. Den har jeg OGSÅ købt. )

Jeg lukker denne tråd med point til Robert, men åbner 2 nye tråde med point til wasabiwoman og dova.

Tak for hjælpen alle sammen.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-03-06 00:19

Tak for svaret droslerne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-03-06 01:16

Balcanard -> Dit bud:

http://www.novelentertainment.com/product.php?id=12711

Er bestemt også et godt bud. Til 17$ = ca. 120 DKK er det også et rigtigt godt bud.

Du får også lige 100 point som tak i en særskildt tråd.