/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Pris renovering af badeværelse
Fra : Teko
Vist : 18576 gange
50 point
Dato : 13-03-06 11:08

Hej
Jeg har fået et tilbud på renovering af et badeværelse, men syntes at prisen er noget høj!

Badeværelset er 2,8 m2.

Der skal laves nyt gulv og afløbet skal flyttes.
Sættes nye fliser op.
Nyt wc og håndvask.

Pris 70.000,- for det hele.

Er det virkelig prisen eller…?

Mvh
Teko

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 13-03-06 11:13

Hej, jeg synes det lyder lidt pebret.

Få fat i et par tilbud mere så du bedre kan sammenligne priserne. Man skal aldrig basere noget på kun et tilbud.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-06 11:35

Det lyder dyrt, jeg har også fået tilbud på et nyt badeværelse i sommerhuset, 6 m² der skal kloakeres, helt nyt afløb ud til skel, nyt gulv med gulvvarme, flytning af vindue, fliser på gulv og væg, pris 85.000kr. til murer incl. fliser, afløbsrør og nedgravning i haven, toilet, håndvask med mere kommer oveni.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-03-06 11:55

er det i et hus eller lejelighed ??? det er dyre i en lejelighed ind i et hus

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 50 point
Dato : 13-03-06 12:29

Det er nok prisen.

Men det kommer jo lidt an på om det er hus/lejlighed, KBH/Jylland hvilet blandings batteri har du valgt. hvilket toilet har du valgt ?? Der kan jo nemt være 5-7000 kr forskel på prisen på et toilet.
Har du valgt et toilet til 9.000 og et blandingsbatteri til 2000, så er 70.000 så egentlig ikke ret meget.

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 13-03-06 14:46

Det lyder ikke helt urimeligt.
Jeg fik et tilbud på kr. 130.000 for det samme som dig, men inkl. montering af et nyt skråvindue samt en lille væg i rummet. Alt eksklusiv materialer. Det provokerede mig i den grad til at gøre det selv, og det burde jeg nok have overvejet lidt mere, før jeg gik igang, selvom resultatet er fantastisk flot. Det var hårdt, tog lang tid, og man skal alligevel bruge mange penge på materialer, værktøj og VVS'ere til det lovpligtige.
Selvfølgelig bør du tage et par ekstra tilbud, men I dag vil jeg ikke betænke mig med at tage mod tilbudet til den pris. 70k er i bund og grund ikke mange penge for et så stort arbejde. Du skal blot betale, og koncentrere dig om at de laver arbejdet ordentligt og overholder tidsfristen. Husk også at sørge for, at de også tager arbejdet med nedbrydning og fjernelse af affald.
Mvh. MichaelSP

Kommentar
Fra : Teko

Dato : 13-03-06 16:47

Det er en lejelighed i Kbh.

Wc'et er et ifö til ca 2 - 3.000,- Håndvask ifö ....? og standart blandingsbatteri med omskifter til brus.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-03-06 17:39

så er det prisen naboen fik sit lavet 1m2 55kilo

men prøv da og indhente nogle flere tilbud "det er gratis"

Godkendelse af svar
Fra : Teko

Dato : 19-04-06 16:24

Tak for svaret thulin.

Kommentar
Fra : filipsos

Dato : 30-05-06 11:41

Hvor bor i henne. Det kan da være jeg kan komme med et bedre tilbud.

MVH
Murermester
Filip

Kommentar
Fra : MadsHjort

Dato : 17-11-13 14:32

Jeg vil aldrig basere mit valg af håndværker på et enkelt tilbud. Undersøg markedet, indhent tilbud fra forskellige fagmænd i lokalområdet og sammenlign. Men husk ikke kun at fælge udfra prisen, se på virksomhedens profil på internettet. Hvad siger kunderne? Se på referencer, og spørg ind til fremgangsmåden. Vær sikker på at mureren er medlem af en garanti ordning, og at han har den nødvendige uddannelse - Surt at stå tilbage med et produkt, som er pænt udført, men hvor man har lagt regler og love til siden. - Det er surt, men det er en ommer!

Hvis man virkelig vil være sikker på en god pris på renovering af sit badeværelse og at fagmanden er til at stole på, kan man vælge at bruge portalen http://www.antonklinke.dk - Her kan du indhente 3 tilbud, helt gratis og uforpligtende på renovering af dit nye badeværelse, fra et netværk af specielt udvalgte håndværkere.