/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilnavigator
Fra : 6828
Vist : 1923 gange
100 point
Dato : 09-03-06 20:54

hej
jeg vil gerne have en bilnavigator, men jeg ved ikke hvad jeg skal købe. Jeg har kik på
en garmin 320 er der nogle der kan give et godt råd? Jeg kører i dk.og se.
hilsen 6828

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 09-03-06 21:00

Jeg har en Acer n35 , som jeg har installeret TOM TOM i, og den er jeg meget glad for. Den var "født" med Destinator, men TOM TOM er klart mere brugervenligt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-03-06 21:09

Jeg har selv et VDO Dayton mediacenter og det er knippelgodt mne også dyrt 21000 i 2001, men hvis jeg skulle ud og vælge vil jeg tage den store TOM TOM, så er det let at tage den med og den fungerer perfekt. Prisen er selvfølgelig ikke let at sammenligne med mit system da det både er stereoanlæg m 6 disk box og dvdafspiller hvor du kan se film på den store skærm. Der kan så yderlige kobles bakkamera til hvis det er det man ønsker.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 09-03-06 22:02

Hejsa
Jeg købte en pda med x-road og holder til bilen for 2500 kr.
Den er med europa også polen kort og den virker bare.
Det er det billigste og x-road kan du opdatere over nettet gratis.

Accepteret svar
Fra : Moggi

Modtaget 50 point
Dato : 09-03-06 23:02

Tænk og Test har netop offentliggjort en test af navigationsanlæg til biler. Prøv og se her:

http://www.taenk.dk/tt/2006/tt61/gps/

og her:

http://www.taenk.dk/upload/application/f9adf9dd/08-11-tt62.pdf

Jeg ville vælge Testvinderen Garmin nüvi 300

Mvh.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-03-06 00:21

Køb en Mio digiwalker 269+ Den er det hardisk i. Meget god maskine
alimak

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-03-06 07:27

Hvad er dit behov?

Der er jo ingen grund til at købe en navigator med dør til dør ihele Europa hvis du bare skal til bageren

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 10-03-06 08:14

Som kortoververden skriver, er det vigtigt du opgør dit behov.

Skal selv til at købe en navigator, kører meget bil og bruger derfor håndfri.

Har netop fået ny bil og skal ni indstallere håndfri samt navigator.

Derfor vælger jeg nok TomTom Go 700.

Det er dør til dør i hele Europa, og håndfri til telefonen via BlueTooth.

Pris 4000 - 5000.

Nazgul

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-03-06 22:48

Jeg har en Acer n35 og har også skiftet til Tomtom, derudover har jeg investeret i Triptrack fra commentor som er et kørselsregnskabsprogram der arbejder sammen med Tomtom, s¨å jeg automatisk kan føre ruter over i regnskabet

Kommentar
Fra : z1terapi

Dato : 13-03-06 14:49

Jeg har selv en Blaupunkt TravelPilot E Freestyler. Det er en radio med GPS indbygget. Der er en rar dame som fortæller hvor du skal køre hen, og der er grafik på displayet af radioen som viser det. Den står til ca. 4800,- på Blaupunkts hjemmeside. Du skal være opmærksom på at hvis du vil afspille MP3, skal du tage den som hedder Freestyler Exact MP3.

MVH Thomas

Godkendelse af svar
Fra : 6828

Dato : 13-03-06 16:40

Tak for svaret Moggi.