/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Film tekst
Fra : Monsen1234
Vist : 645 gange
300 point
Dato : 09-03-06 17:52

Jeg skal have sat en tekst på en film, men desværre er den tekst jeg har hentet på en AvantGoChannel fil, der normalt kan bruges på pocket PC.
Jeg kan godt åbne teksten i programmet Suptitle Workshop og kan der se de passer perfekt, men i programmet DVD-Lap PRO hvor teksten bliver sat på/sammen med filmen kan denne filtype ikke åbnes.
Kan jeg lave en AvantGoChannel fil om til en af dise filtyber, sub. srt. ssa. son. sst. og hvordan, eller nogen der kender et andet program end DVD-Lap PRO der kan ligge tekster på film og vil åbne en AvantGoChannel fil ??

Mvh : Monsen

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 09-03-06 19:41

Hvad film er det, så skal jeg se om jeg kan finde den i et andet format til dig.

Mvh. Jacob

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 09-03-06 20:59

Det er Memoirs of a Geisha eller på dansk Mit liv som Geisha, den er i en del, men jeg har fundet en anden tekst i et format jeg kan bruge, men når jeg kommer ca. 15 min. ind i filmen passer billede og tekst ikke samme mere og har ikke forstand på at få den til at passe, den i AvantGoChannel passer fantastisk godt men det hjælper jo ikke i dette format

Accepteret svar
Fra : jlbendtsen

Modtaget 300 point
Dato : 09-03-06 22:00

prøv om du ikke gan åbne den med subtitle workshop og vælg gem som, så kommer der en menu op med alle mulige formater op tryk så på "rediger format" og så er der en linje hvor der står "udvidelse" og ændre de tre stjerner til den forkortelse filen skal have

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 15-03-06 13:50

Tak for svaret jlbendtsen.