/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fra mp3 til ...
Fra : mudshade
Vist : 437 gange
50 point
Dato : 08-03-06 18:33

Hej.
Sidder og skal til at brænde en musik cd, så jeg har noget at høre når jeg kører på arbejde. MEN de anlæg jeg har i bilen kan ikke afspille mp3, så hvad gør jeg for at den kan? Skær det helst ud i pap.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 08-03-06 18:48

Hvis din CD-afspiller i bilen er af den traditionelle slags, kan den KUN afspille almindelige CD'er. Disse indspilles i et såkaldt LYD-format. En CD indspillet i LYD-format kan maksimalt afspille ca. 80 minutters musik. Når du har din musik liggende på PC'en skal du altså når du brænder CD'en vælge LYD-format. SÅ vil de kunne afspilles i din bil. Vælger Data-format (MP3 eller WMA) kan der ganske vist være meget mere musik på CD'en, men så kan de ikke afspilles i din bil.

Håber det var svar nok. Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : mudshade

Dato : 08-03-06 19:03

Tak for svaret arne.jakobsen. så bliver det ikke en lang tur i morgen på arbejde :)