/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Nissan king cab, går dårligt!?
Fra : Gandhu
Vist : 641 gange
200 point
Dato : 08-03-06 18:20

Hajsa

Jeg har en Nissan king cab 2,5 D, fra 1989... Det hele startede i går aftes, den hvor helt vildt svær at få liv i ( det har den aldrig været før) Da jeg endelig fik liv i den kørte den fint de første par minutter, så begyndte den at "sætte ud" som om den drukner eller såen... Jeg er måske inde på om det kan være fordi der er noget vand i brændstoffen!!? Er der nogen der li tilfældigvis ved hvad d kan være....?

Hilsen Gandhu

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 210 point
Dato : 08-03-06 18:27

Skift dieselfilter, og luft ud.Tjek luftfilter.Ryger det af udstødningen? Hvilken farve ryger det?Tek at det ikke er vand i bunden af tanken.Brendstofdyser er det svært at tjekke selv.
alimak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-06 18:29

Er det en diselbil??? Hvis det er, så kan det være parafin i brændstoffilteret, så skal det skiftes.

Hvis det er en benzinbil, så ville jeg prøve med noget karburatorsprit i benzinen

Godkendelse af svar
Fra : Gandhu

Dato : 08-03-06 18:40

Tak for svaret alimak.

Har snakket med mekaniker nu, han ser på den i morgen... tak for d hurtige og fine svar:)

Kommentar
Fra : Gandhu

Dato : 08-03-06 18:42

..... Og ja den ryger temmelig meget, såen Hvid eller meget lys blå...

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-03-06 20:09

Bruger den vand? Det kan være toppakning.
alimak