/ Forside/ Karriere / Job / Fjernarbejdsplads / Spørgsmål
10  soeren 0
Freelance arbejde i Thailand
Fra : Pekaye
Vist : 1446 gange
20 point
Dato : 08-03-06 11:48

Er der nogle der skulle ligger inde med grafiske opgave der skal løses - billigt og professionelt? Undertegnede er meget interesseret, hvis der er personer der kender nogle eller selv har brug for dette. Arbejdet sendes via internet/FTP.
Virksomheder eller privatpersoner!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-03-06 17:03

Arbejder du i Thailand eller i Danmark? Uddyb dit spørgsmål med lidt flere oplysninger om hvad det egentligt er du vil opnå. Ellers er det lidt svært at svare dig. Det er nok også derfor ingen har svaret dig før nu.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-03-06 17:06

Hvis du sidder i Thailand og er grafisk designer og gerne vil sælge dine ydelser til danskere, er du nok nødt til at linke til en side hvor man kan se eksempler på dit design (arbejde). Ellers får du helt sikkert ingen kunder. Det ville jo være at købe "katten i sækken"

Kommentar
Fra : Pekaye

Dato : 09-03-06 01:41

Har grafisk virksomhed i Phuket, Thailand. Udfører bl.a. grafisk design af blade og brochure, web design, produktion af online newsletters (pdf) og digital billedbehandling.
Priser på 150-175 dkk pr. time eller aftalt opgavepris.
For yderligere info se www.pekayegraphics.dk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-03-06 01:54

OK Pekaye. Nu blev det hele lidt mere konkret. Jeg har sendt linket videre til de af mine kontakter/venner som jeg tror kunne have interesse i det. Held og lykke. Hilsen Arne.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 10 point
Dato : 17-03-06 22:26

Hej igen. Dit spørgsmål har nu været åbent længe, uden at der er kommet flere kommentarer.
Du bør derfor overveje spørgsmålets fremtid: Du har flere muligheder:

1.   Du kan annullere spørgsmålet. Dine point ER tabt og du giver dem ikke til nogen.
2.   Du kan læse alle kommentarer igennem og så vælge den bedste kommentar som svar på dit spørgsmål.
3.   Du kan forhøje point-tallet med min. 20 point og dermed bringe det op igen så andre Kandu’er får øje på det og måske kommer med endnu bedre kommentarer.
4.   Du kan undlade at gøre noget og så vil Kandu lukke spørgsmålet for dig OG idømme dig en straf i form af point-tab.

Jeg synes at du skylder folk én eller anden form for respons. Det er IKKE pænt at stille et spørgsmål, få svar, og så undlade at vende tilbage med en eller anden form for svar.

Venlig hilsen Arne Jakobsen

Godkendelse af svar
Fra : Pekaye

Dato : 18-03-06 02:45

Håber det hjalp!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-06 02:55

Pekaye - Du skriver: Håber det hjalp!

Det er jo noget vrøvl. Det er DIG der har stillet et spørgsmål og fået svar.

Så jeg og andre må spørge dig: Hjalp det??

Jeg fortalte dig noget om reglerne og om at opføre sig ordentligt. Hjalp det??

Lær at opføre dig ordentligt, så kan vi snakke sammen igen.

Voks op og opfør dig som et voksent menneske.