/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
lejekontrakt for erhverv
Fra : mraqua
Vist : 4722 gange
20 point
Dato : 08-03-06 10:33

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et sted på nettet, hvor jeg kan finde og downloade en lejekontrakt for erhverv, da det gør det lidt nemmere at udfylde den. Jeg har købt en i den lokale boghandel, men så skal jeg jo udfylde den med pen, da jeg ikke har nogen skrivemaskine.
Håber nogen kan hjælpe.

MVH Martin

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-06 10:55

Prøv at se om der skulle være en imellen du kunne bruge

http://www.abcsiden.dk/katalog.aspx?k=522

Kommentar
Fra : mraqua

Dato : 08-03-06 11:36

tak for hjælpen. Men der var desværre kun en for beboelse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-06 11:46
Kommentar
Fra : AG112

Dato : 08-03-06 13:07

HVIS DU ER MEDLEM AF EN GRUNDEJERFORENING, KAN DU DOWNLOADE DEN DERFRA.

DER KAN DU IØVRIGT OGSÅ FÅ EN MASSE HJÆLP, OM REGLER , GRATIS JURIDISKE GODE RÅD, HJÆLP I BOLIGRETTEN, KURSER BL.A.I UDFYLDNING AF LEJEKONTRAKTER OG

FORSIKRING AF DIN EJENDOM TIL EN MEGET FAVORABEL PRIS, HELT SIKKERT BILLIGERE END DU HAR NU, OGSÅ MED RETSHJÆLPSFORSIKRING.

MVH. AG 112

Accepteret svar
Fra : ampere

Modtaget 20 point
Dato : 08-03-06 15:23

http://www.dokumenter.dk/lejeaftaler.htm

På ovenstående link kan du downloade kontrakter til erhverv - ulempen er at du skal betale en gang til!!

Mvh. ampere

Godkendelse af svar
Fra : mraqua

Dato : 11-04-06 12:48

Tak for svaret ampere.