/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Digital kamera
Fra : Mordex
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 06-03-06 18:14

Hej.
Er det muligt at overføre billeder fra et digi-kam til pc´eren uden software... Altså kun med et usb stik??? Det er et Nikon Coolpix 775 kamera...
Det burde da være muligt da en usb tilslutning bare er F drevet som man vel altid kan åbne..??
Eller er jeg helt gal på den?

Mordex

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 60 point
Dato : 06-03-06 18:19

Hej, du har helt ret. Du burde kunne åbne filerne fra det drev der repræsenterer kameraet.

Kan du slet ikke se noget drev?

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-03-06 18:55

Dit camera bør vises som et drev.
Og så skal det muligvis aktiveres i h-klik denne comp > administrator diskhåndtering
H-klik i det venstre grå område som repræsenterer drevet og vælg "opgrader til dynamisk drev".
Ellers er der jo en kortlæser (CF som jeg husker) til små penge

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 06-03-06 18:56

hej
jeg går ud fra at du bruger xp
hvis så kommer der et popup hvor du kan vælge hvad du vil gøre
når du tilslutter dit camera
hvis du bruger win98 skal det være se version og driver til dit camera

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 06-03-06 19:06

Jeg bruger kortlæseren

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 06-03-06 22:13

Tak for svaret lawitt og Jer andre :)