/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
1991 Fiat Uno 1,1 ie S 3d
Fra : Caam2
Vist : 1161 gange
50 point
Dato : 04-03-06 18:27

1991 Fiat Uno 1,1 ie S 3d. kr. 9.900
Km 141.000, nysynet, Synet i november u/bemærkninger. Ingen rust andet end lidt kosmetisk. Lidt ridset

Lyder det ikke billigt nok.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-03-06 20:23

Jo, man får ikke meget bil for de penge, men tjek evt. prisniveau på www.bilbasen.dk

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-03-06 01:46

Du bør finde en annen bil. Uno er kendt for at de ofte bryder sammen. Mn kan du skrue selv så kan du være heldig.
alimak

Accepteret svar
Fra : 25

Modtaget 50 point
Dato : 05-03-06 09:47

Jeg har selv en Fiat Uno, det der er galt er den er ikke god at køre i om vinteren.

Min har fået skiftet tanken, nye hjul nye pære, nye blinklys, ja og batteri, vinduesvisker o.s.v der er ikke rust - men den bliver også rustbehandlet hvert 2. år.

Det er da billigt med en bil til kr. 9.000,- men pas på der er ikke reservedele mere, det kniber gevaldigt og min er fra 1993, jeg har ventet i over 6 uger på en tankstudsslange, så hvis du køber den 91 model - vær opmærksom på at det kan være svært med at skaffe reservedele.

Mit råd er: Tænk dig godt om!!!

Godkendelse af svar
Fra : Caam2

Dato : 05-03-06 13:04

Tak for svaret 25. Dropper lige at købe fiat, da det ikke er smart hvis der ikke findes reservedele mere...

Kommentar
Fra : 25

Dato : 05-03-06 15:15

Ja, man kan komme til at købe katten i sækken!!! jeg vil personligt aldrig have købt den. hvis det var mig!