/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Latin Dance Band
Fra : Sonrisa
Vist : 453 gange
50 point
Dato : 04-03-06 13:56

Hej..

Jeg er kommet til at holde af et suverænt band ved navn "Latin dance band".
Bandet spiller salsa og latin med danske tekster. Det swinger - og det rykker!

Nu kunne jeg så godt tænke mig deres cd.. Er der nogen der ved hvor den kan købes?
Jeg har fundes ud af hvor man kan downloade den, men jeg vil hellere have "den ægte vare"

På forhånd tak!

Sonrisa

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-03-06 14:16
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 04-03-06 14:17

Hov glemte at skrive, at du kan trykke på titelnavnet, så kommer der en ny side frem, hvor du har mulighed for at aflytte numrene

Godkendelse af svar
Fra : Sonrisa

Dato : 06-03-06 16:24

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-06 17:03

Selv tak