/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
qxl - hjemmesiden
Fra : denevigeuheldige
Vist : 738 gange
50 point
Dato : 04-03-06 12:15

Er der nogen som har gjort positive/negative erfaringer med denne her hjemmeside ?
Jeg spekulerer på at markedsføre et produkt via siden her fremfor de store omkostningskrævende aviser/medier.
http://www.qxl.dk/

Point til den som i øvrigt kan henvise til evt. andre sider som kan være effektive at sælge sine produkter igennem. (se bort fra den blå avis), samt give et par gove tips om salg via nettet. (er ved at få oprettet en hjemmeside - men indtil da......)

Kommentar
Fra : Postigj

Dato : 04-03-06 12:55

Hej denevigeuheldige

Jeg har benyttet Qxl.dk til at sælge varer, det fungerede ok. Du skal dog blot huske at firmanavne og henvisninger til web-sider, samt andet der kan opfattes som reklame for et firma, bliver pillet af Qxl.dk - når de opdager det.

Men hvis dit produkt er unikt, og der ikke er andre den har det- kan du godt bruge Qxl som et springbræt, du bestemmer jo selv prisen på din markedsføring

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-03-06 13:02

Jeg har også kun gode erfaringer med qxl både køb og salg

Du kan også sætte dine ting til salg i www.papkassen.dk o.lign sider indtil din hjemmeside kommer op at kører.

Det havde været nemmere at henvise til salgssteder, hvis man kendte dit produkt

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-03-06 17:19

Du kan roligt bruge QXL, men som sælger, ville jeg anbefale, ikke at sende varer før du har pengene.
Før du tilmelder dig, skulle du læse her
http://my.qxl.dk/cafe/CafeElse.asp?
Her kan du finde mange gode råd, der kan spare dig for en masse ærgelser.
Og ellers velkommen....

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 50 point
Dato : 04-03-06 17:20

Og når du sender post, ikke pakker, så få en kvittering på posthuset, for at kunne bevise at du har sendt varer.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 19-05-06 15:45

Tak for svaret sofus.dk.