/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Driver til lydkort efterlyses
Fra : Fattig
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 01-03-06 18:02

Jeg roder med en gammel pcér med styresystem win 98, der er intet lydkort, så derfor har jeg forsøgt mig med et lydkort jeg tidligere har brugt i en anden computer. under opstart søges der feter driver til ny enhed:

OPTi audio 16.

Hvor skaffer jeg sådan en driver?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-06 18:56
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-03-06 19:36

og videre fra "Nordsted1" > http://www.driverguide.com/
login = drivers
password = all
tryk på tilbage knappen
find by name (ude til venstre)
tryk " o "
Nu kan du rulle ned og finde din driver.

Hvis du har gmail så kan jeg sende den til dig. den fylder mindre en 1 MB

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 01-03-06 20:51

Hej e.c
Godt tip; men når jeg når til:tryk på tilbage knappen kommer der kun reklamer og ikke find by name.

Jeg har E-mail adresse, så hvis du vil sende driveren vil det være super.

E-mail: per_jorgensen@post.tele.dk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-03-06 22:51

nu skulle du ha' modtaget driveren.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 01-03-06 23:24

Hej e.c
Har modtaget driveren, forsøger at instalere, men den viser sig som tekstfil når den pakkes ud

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 02-03-06 07:53

Den skal gemmes og så skal den omdøbes.
h-klik på filen > vælg omdøb > skriv zip der hvor der står txt

eks.
abc.txt
omdøbes til
abc.zip
Og så kan den pakkes ud og bruges.
(du må ikke pakke filen ud sålænge den hedder txt)

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 02-03-06 21:46

Tak for svaret e.c.

Det lykkedes ikke at få det til at virke, så jeg invisterede i et nyt lydkort. Tak for hjælper, det er altid spændende med små udfordringer.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-03-06 22:31

Ok - men jeg kunne heller ikke sende filen som zip-fil min comp blokerede.