/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvem sagde dette?
Fra : Iboga
Vist : 913 gange
50 point
Dato : 26-02-06 19:04

Godaften..

Sad og snakkede med nogle venner om filmcitater da vi kommer til at snakke om hvem sagde "getting someserious ass-wooping" eller er det "getting a can of woopass"?

Vi mindes alle samme at det er en sort skuspiller, men hvem?

Nogle gætter på Eddie Murphy, andre på Chris Trucker..

Har ledt på nettet, men kan ikke finde noget..

Kan du hjælpe os med at få løst vores mysterium?

- pft

Jennifer

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 26-02-06 19:14

Kunne det ikke tænkes at det var Wesley Snipes i filmen Unstoppable???

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 26-02-06 19:23

Det er ikke en usædvanlig line...... Den er blevet brugt i mange film og serier.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 26-02-06 19:25

Hør bare her fra Something about Mary. http://www.moviesoundscentral.com/sounds/whoop_ass.wav

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-06 20:12

Min søn har hørt "citatet" i spillet

Citat
Redneck rampage

der lød det sådan

Citat
"i'm gunna open up a can of whoop ass"

Accepteret svar
Fra : mudshade

Modtaget 50 point
Dato : 01-03-06 17:57

nej nej nej.. Det er Adam Sandler der siger det i filmen WATERBOY.
Det er noget hans store idol "captajn insaino" siger hver gang ham smadrede nogle på wretling ringen. Så hver gang at "waterboy" går på football banen så siger han det.
Og hans siger: "time to open up a can of woopass"
En mega grineren film
Mvh Mads

Kommentar
Fra : steno

Dato : 20-03-06 15:45

Ja jeg kan kun være enig med mudshade, det er 100% sikkert at det er Adam Sandler i den film der, hvor han er en halvretarderet, "fussball" spiller som de siger det i filmen

Godkendelse af svar
Fra : Iboga

Dato : 20-03-06 17:51

Tak for svaret mudshade, det er nemlig lige den film jeg ikke kunne komme på!, bare super godt..