/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
tv over internettet
Fra : lassse
Vist : 420 gange
103 point
Dato : 25-02-06 17:52

Hej alle sammen
Jeg har været inde på qxl.dk og se at den sælger at man kan se tv over nettet gemmen Mediaplayer / Realplayer..
han se at man kan Se 1171 TV kanaler fra 118 lande - HELT GRATIS.
nogen der ved hvilken program han bruger til dette...
hvis ja, hvor kan jeg så finde det..
eller hvad hedder det.
har lige en linbk til den auktion.

http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?IDI=23672830

På forhånd tak..

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 25-02-06 17:57

søg lidt her på kandu og du vil finde dem alle gratis
det du betaler for på qxl er kun link som du selv kan finde gratis
ikke mange af den er noget værd
så lad endelig være med at betale for dem , det er kun folk der vil skore kassen på noget de aligevel ikke selv har fundet

Kommentar
Fra : lassse

Dato : 25-02-06 18:06

kan ikke finde nået her inde... kan du ikke smide nogle link til det.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-02-06 18:26
Kommentar
Fra : IPM

Dato : 25-02-06 18:26
Kommentar
Fra : bredker

Dato : 25-02-06 18:45

så har vi et par af dem på banen som ved en del mere om dette end jeg gør
så følg hellere deres råd

Kommentar
Fra : lassse

Dato : 25-02-06 18:46

hej igen.
Han skrev også at man kunne se tv3, tv1000, tvdanmark og sådan nogle danske kanaler..
Kan ikke finde dem under den link i har sendt..

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-02-06 18:51

Det kan man ikke. tro ikke på alt du hører.
alimak

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 25-02-06 18:52

Det med at se tv3 og de andre du nævner gratis kan du bare glemme........... Skal du se billig tv må du nok ind til naboen eller den hårde vej og bestille abonnement..........Og som før nævnt de kanaler du kan se gratis via internettet er ikke så meget at råbe hurra for

Kommentar
Fra : ferik