/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
download
Fra : ligeham
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 24-02-06 18:17

hej jeg kunne godt tænke at lære lidt om at downloade musik, film og mp3.

og få det over på cder.

findes der et eller flere programmer på dansk?

TAK

hilsen ligeham

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 24-02-06 19:56

Du kan købe mp3 hos f.eks. TDC og Bilka.

Filmene er der vist ingen der sælger til download, men du kan finde priser på dvd'er på www.dvdpriser.dk

Hvis det er det ulovlige downloads du tænker på tror (og håber) jeg ikke at du får meget ud af dit spørgsmål her.

Mvh.

Kommentar
Fra : janing

Dato : 24-02-06 21:02

Hej ligeham

Hvis du vil købe musik på nettet, så står der alt om hvordan du skal gøre på en masse danske sider, lige fra Føtex og til Fona + mange mange flere.

Men hvis du tænker på, at bruge et prg. til at finde og bare downloade [B]alt musik gratis[/B].

Så lad være, for det kan blive den dyreste musik, du nogen sinde har hørt, hvis du hiver ulovlige kopier ned fra nettet. For ikke nok med at du for en kæmpe bøde, så mister du også alt dit computer grej.

Hilsen Janing

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-06 07:35
Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 50 point
Dato : 25-02-06 09:09

http://www.latest-music.com/albums.php

Du kan bruge BitComet eller andre programmer til fildelig.
Men du må tage konsekvenserne.
Hvis du bliver nappet.

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 27-02-06 08:55

Tak for svaret sofus.dk.