/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
WW - DDV
Fra : Robogirl
Vist : 498 gange
20 point
Dato : 24-11-02 16:23

Jeg har gået hos DDV, men har i de sidste 3 uger ikke været til vejning. Jeg er næsten nede på min idealvægt (vejer nu 64 kilo og er 172 høj) - men jeg syntes ikke jeg kan bruge vægtkonsulenternes principper til særlig meget. Min grund er at jeg ikke KAN spise så meget som der er påkrævet og jeg savnede (har i de sidste 3 uger ikke fulgt kuren) ris, pasta og ikke mindst kartofler. Jeg har abn. hos IFORM og kan se at de hver måned viser lækre opskrifter der følger ww's plan og at de følger givne pointsystemer.
Jeg aner ikke hvordan pointsystemerne fungerer, men inden jeg betaler 850 kroner for de 10 hæfter, vil jeg godt være sikker på at WW virkelig er det rette for mig.
Er der en der kan fortælle mig (bare overordnet) hvad principperne går ud på - jeg ved godt at I sikkert ikke må videregive oplysninger og det er også helt acceptabelt, men jeg kan godt lide at vide noget om tingende før jeg putter penge i det

Venligst Mette

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 20 point
Dato : 24-11-02 18:05

Hej Mette

Her kan du læse lidt om, hvad Vægtvogternes program går ud på:
http://www.qvinderne.dk/ww-svar.htm
Alt tyder på, at det er ok. I hvert fald har jeg kun hørt og læst positive
ting om foretagendet.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-11-02 18:07

Og vil du have mere, er der en hel del at finde hos Google:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&q=V%E6gtvogterne

Godkendelse af svar
Fra : Robogirl

Dato : 25-11-02 14:07

Tak for svaret Rellom.
Jeg har læst på siden, og den forklarer virkelig godt hvad det drejer sig om - Også at jeg ikke skal være bange for at ringe til en konsulent og spørge ud om programmet før jeg betaler

Venligst Mette