/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
manual for bremser ??
Fra : gamle61
Vist : 785 gange
100 point
Dato : 23-02-06 17:25

har en ascona 86 - der låste i bremserne - vi skildte ad og fandt ud af at de var defekte, sendte sønnen op efter dele mens vi skildte den anden ad og rensede det hele og gjorde klar
vi var bare så dumme at vi efter at have skilt begge bremser ad og står med de nye stumper ikke kan samle dem rigtigt igen
findes der et link til en reparationsmanual - eller er der en der har en håndbog som vil kopiere den side med bremserne , så jeg kan se hvordan de sidder i forhold til hinanden
på forhånd tak - mvh gamle61

Kommentar
Fra : gozimza

Dato : 23-02-06 17:32

Prøv at søg på google, det er altid en god ven ved sådanne problemer.......held og lykke!

Accepteret svar
Fra : sp4nker

Modtaget 110 point
Dato : 23-02-06 17:50

Du skal prøve at finde et Haynes manual.....spørg omkring dig! hvis ik prøv det lokale blibiotek

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-02-06 17:57

Du må nok købe Haynes eller låne den på bibeloteket. Bor du i Kbh så kan jeg vise dig hvordan det skal være.
alimak

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 24-02-06 14:34

Er der noget du kan bruge her på nedenstående side om bremser.
Ellers er det rigtigt at Haynes er en god ide.
http://www.netrep.dk/bremser1.htm

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 03-03-06 01:26

Tak for svaret sp4nker.- lokale bibliotek havde den - situationen reddet