/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hunde fundet flået
Fra : vixendk
Vist : 658 gange
50 point
Dato : 23-02-06 14:52

Ja i kan selv læse nyheden her, det er væmmeligt:

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=422872/

Politiet efterlyser hjælpr fra borgerne

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-02-06 15:01

Uha, jeg håber ikke, det har noget at gøre med detteher:

http://www.kandu.dk/tip13619.aspx

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 60 point
Dato : 23-02-06 15:13

Jeg fatter overhovedet ikke, hvad der foregår i hovedet på folk, når de kan få sig selv til sådan noget - eller i det hele taget være onde mod dyr - eller mennesker. De må da have et alvorligt brist i deres såkaldte hjerne. Eller er det bare rendyrket ondskab. Tippet, Birgitta henviser til, tror jeg ikke der er tvivl om, at de er stjålet for at blive brugt som kamphunde. Og det kræver lige så stor hjernedefekt som alt det andet. Så en udsendelse om bl. a. Georg Olsen (den stærke mand - der igen viser, at musklerne har erstattet hjernen) og en udlænding. En udlænding, der også var med i udsendelsen fortalte, at han havde ladet sin kamphund slå flere andre alm. hunde ihjel.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : vixendk

Dato : 23-02-06 15:30

Ja, jeg er enig med dig Jernlady, nogle folk er virkelig imbicile spassere

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 23-02-06 15:30

Ja det er noget frygteligt noget. Det må virkelig være sindsyge folk der gør den slags ting.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 23-02-06 15:36

Har hørt at kina resturanter køber hunde.De spiser dem.
alimak

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-02-06 15:38

Tja, hvis hundene ikke har lidt al for megen overlast, er det vel bare det samme, som der sker for 1000vis af mink HVER DAG!

Alle der køber NOGEN former for pelse burde tæves med et rustent koben, HVER dag, resten af deres liv!

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-02-06 16:34

Er generelt enig i de andre indlæg.
Dyremishandlinger ligger som en rød tråd tilbage i tiden også i de såkaldte kenneler og i diverse landbrug.
Grunden til det fortsætter er at finde i vor utroligt dårlige lovgivning på dette område.
Jeg har kontaktet "min mand på tinge", som måtte konstatere, at der ikke kan findes flertal for en markant stramning af loven.
Hvis psykopaterne fik et alvorligt rap af lovens lange arm, ville det nok hjælpe, men der sker dem jo ikke noget.

SÅ:

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 23-02-06 17:05

Jamen der er flere og flere sindsyge idioter rundt i verden er det noget at sige til at man bliver mere og mere nedtrygt, prøv at læs disse link.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=336505
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=336187
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=422840/
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=422836/

Og det er bare lige i går og i dag, hvad er det hele for noget, nogle gange tror jeg at jeg er blevet plaseret på en forkert planet.

Mvh: Monsen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-02-06 17:48

Det link, jeg henviser til, drejer sig om en tæve med 8 hvalpe. Hvalpene var kun 5 dage gamle, da de blev stjålet. Så det er muligt, at de ikke har overlevet at blive bortført. Jeg kunne forestille mig, at moderen måske mistede mælken...
Hvis de hvalpe stadig lever, så ville de i dag kun være 17 dage gamle...

Hvis der "kun" er fundet 7 flåede hunde, --og det er de hvalpe-- så kan det være, at moderen og den sidste hvalp stadig lever...

Jeg håber da, at vi hører mere om, hvad der er sket...

Godkendelse af svar
Fra : vixendk

Dato : 10-03-06 14:25

Tak for svaret Jernladyen - og alle jer andre.-).

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-03-06 19:23

Selv tak, vixendk.
Hilsen Jette