/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Forsikring af Panbo Bjælkehus?
Fra : SandraFalk
Vist : 4436 gange
105 point
Dato : 19-02-06 14:30

Vi har forelsket os i et dejligt Panbo Bjælkehus, som vi gerne vil købe, hvis vi kan få det fuldt forsikret!
Huset er pænt og vedligeholdt, men vores forsikrings selskab Topdanmark, vil ikke forsikre det mod råd, svamp og insekt.. Jeg har hørt og læst at det er næsten umuligt at få et Panbo hus fuldt forsikret - er der nogen der kender til et forsikrings selskab, hvor dette ikke er tilfældet?

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 19-02-06 14:46

Det bliver svært

Forsikringer tænker kun på og tjene penge, og ikke og gi penge ud.

Accepteret svar
Fra : arnely

Modtaget 62 point
Dato : 19-02-06 14:48

Kom lige til og tænke på om i er medlem af en fagforening. Hvis i er - så er det ofte man kan tegne forsikringer der med meget fair betingelser.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-02-06 16:28

Fair forsikring tar den sikkert. Selskabet er solgt til norge
og der ligger bjælkehusene tæt.

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 19-02-06 18:51

Vi er ikke i fagforening, desværre kun i A-kassé..
Vi vil prøve at høre Fair.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-02-06 20:42

Du får et selskab til som en mulighed.
http://www.trekroner.dk/default.asp?id=87

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 25-03-06 10:05

Tak for svaret arnely.