/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
revisor
Fra : hovsada
Vist : 986 gange
100 point
Dato : 18-02-06 17:36

faktisk søger jeg bare en ny revisor til mit lille håndværkerfirma (1 person) min tidligere revisor er blevet pensioneret og en anden måtte melde fra af personlige grunde. Laver selv mit momsregnskab, men mangler en til at rådgive og lave årsregnskabet+selvangivelse !

helst Nordsjælland (eller Kbh)

kom frit frem !

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 18-02-06 17:52

Jeg kan varmt anbefale dig Klaus Retz Johansson i Helsingør, nr. kan du finde i på www.tdc.dk
da dette her er et offentligt forum, vil jeg ikke oplyse mere

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-02-06 18:02

de gule sider.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 18-02-06 18:30

til 9060
hvis de er seriøst så skriv lige til mig på gunvor-gunvor@jubii.dk- jeg vil gerne vide lidt mere !

venter spændt

G