/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Til Birgitta
Fra : Monsen1234
Vist : 596 gange
300 point
Dato : 15-02-06 12:51

300 point til dig for en god hjælp

Mvh: Monsen.

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 300 point
Dato : 15-02-06 14:08

Hej, Monsen.
Tak for pointsene.. Så var det alligevel godt, at jeg valgte at blive superbruger i denne måned.

Ved du hvad, jeg håber, at du kan bruge nogen af de rigtig mange kloge ord, der er blevet sagt i din tråd.

Og så vil jeg lige sige, at jeg sætter flueben i den oprindelige tråd. Så kan du altid tage emnet op igen, hvis du har brug for at "snakke" med nogen.

Jeg ønsker dig et rigtig godt og snarligt forår..

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 15-02-06 14:25

Tusind tak Birgitta, det kan godt være jeg vender tilbage, men jeg har det ren faktisk bedre i dag, det har været dejlig at have kontakt med rare mennesker der vil hjælpe