/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Mexico play del carmen
Fra : Tulletine
Vist : 539 gange
200 point
Dato : 11-02-06 18:38

Hej,
Jeg vil gerne høre fra nogen der har været på ferie i Mexico, evt. Play del carmen.
Vi er 2 voksne, 1 barn på 3 år og 1 på 6 mdr.
Hvor er det bedst at bo, spise, shoppe, aktiviteter, udflugter osv osv.
Vi forventer at tage afsted i marts eller april.

kh
TulleTine

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 11-02-06 18:53

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1889200

Jeg har ikke været i Mexico så det eneste jeg kan tilbyde er denne artikel.......... Jeg ville søge efter lign sider her på nettet fra neutrale kilder som den jeg her henviser til og så danne mig et billede ud fra dette ...
Det er jo ikke sikkert at de som har været der lige har set det du vil se ...Men at læse om facts og traditioner m m er ikke dumt ...Der er ting man ikke gør i et fremmed land som man gerne kan gøre hjemme ,

Go rejse

mvh sverola

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 11-02-06 19:01

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101290

Her er lidt mere at læse ang beklædning i udlandet...

Det er ikke som goe' gamle DK

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-02-06 21:17
Annuller spørgsmålet
Fra : Tulletine

Dato : 14-03-06 22:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Da jeg ikke har hørt nogen personlige råd eller erfarringer vælger jeg at annullere det,