/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Boy at the photograph
Fra : Lion36
Vist : 604 gange
50 point
Dato : 10-02-06 15:06

Jeg søger efter et nummer som er fra først i 80'erne (80-83), som hedder Boy at the photograph.
På nettet har jeg forgæves søgt på diverse lyrics sites og musik sider i det hele taget uden held, ja jeg har stort set prøvet ALT.
Der er tale om en kvindelig sanger og en del af omkvædet er; 'boy at the photograph, hey you and look and laugh'
Håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 10-02-06 17:06

Jeg prøvede også lige at søge rundt ....men med samme nedslående resultat.......... Du er helt sikker på titlen ??
Var den et stort hit dengang eller bare en sådan sang man gerne vil høre igen??

Mvh sverola

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 10-02-06 20:41

Jeg er temmelig sikker på titlen, og nej det var vist ikke noget stort hit.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-02-06 21:34

Kan det være denne:

Stereophonics
Album: Word Gets Around
Local Boy In The Photograph

Mvh. Dorthe.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 11-02-06 08:54

Dorthe: jeg troede også først det men -det er en mande gruppe som spiller og synger ...så jeg tror det ikke ..
Men vi kan jo vente og se hvad Lion skriver

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 11-02-06 09:12

Nej det er IKKE Stereophonics, som sagt har jeg stort set prøvet ALT, og det nummer du henviser til er jo det første man falder over i sin søgen, det siger sig selv.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 11-02-06 09:25

Lion36 er det disco-rock-ballade eller hvilken genre???

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 11-02-06 10:04

Det er en typisk 80'er melodi fra den tid med synthesizer. Genren er vel nærmest pop.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 11-02-06 10:40

Tja Lion jeg har også været så at sige alle steder rundt...Det sidste sted var www.music.com men jeg fandt ikke noget som helt matchede det du mangler..
Det eneste råd jeg kan give dig er nok at skrive til en af de ønske programmer hvor de næsten kan finde alt...
Det er for få oplysninger simpelthen...Hvilket land feks... Så jeg må beklage -mit latin er også slut her...

Mvh og held og lykke med din videre søgen...

Sverola

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 11-02-06 11:28

Hvilket land ?, jeg er helt sikker på den er fra England.

Kommentar
Fra : hasling123

Dato : 30-07-06 15:28

Kan vi få et par små-bidder/strofer mere fra sangen?

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 20-10-06 15:09

Wow jeg fandt endelig ud af det.

Sangen hedder 'Boy on the photograph' og er med Sherrie Actor og er fra 1982.

Case Closed.