/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Perker bøsse film
Fra : davido
Vist : 9636 gange
100 point
Dato : 09-02-06 20:23

Nogen her som ved hvor jeg finder gratis klip med perker bøsser eller bi fyre.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 09-02-06 21:25

Du er da for klam

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-06 21:34

Nå, ja, hva faen. Enhver sin lyst!

Prøv at se på www.myfreepaysite.com den er GRATIS!

Og hvis ik du finder noget dér, er du sikkert nødt til at købe dig til det! (Eventuelle pornsites vil nok os blive glade. Det er næppe det mest efterspurgte (perker bøsse film) emne)

Held og lykke, og husk lige at meld tilbage om du og dine venner har fået gruppe-wanket til nogle film af DEN slags, eller om i måtte klare det på anden vis.

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 09-02-06 21:36

Hvad skal du bruge det til..... blæse til ilden eller hva

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-02-06 21:36

Ellers kan du vel kigge på dit EGET spørgsmål, om cirka det samme emne: http://www.kandu.dk/Spg81611.aspx

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-02-06 22:14

http://m.cpa4.org/gay/?gay+

http://www.downloadpass.com/ft=pimp1364-1-c7a956e9/view_n.htmlQQniche_id=265

http://www.gaypornpicpost.com/

Du skal nok betale de fleste steder. Men ellers så tryk der hvor der står Free trial.
Du kan også selv søge på google. Brug din fantasi, søg efter Black gay porn - nigger porn -
free black porn - gay forum -

Det er jo ikke fordi der sidder en hel masse herinde og deler din interesse, og har en masse gode links.
Vi sidder jo også bare og søger på google.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 10-02-06 06:53

Gå ind på de 2 links jeg gav dig i dit andet ? og opret et ?
Der er mange der, der vil hjælpe.
Og det er udelukkende et sexforum.

Kommentar
Fra : olavur

Dato : 18-04-06 00:57

Hvad er en perker?

Godkendelse af svar
Fra : davido

Dato : 30-04-06 10:26

Tak for svaret epidedymittis.

Kommentar
Fra : sadgirl

Dato : 24-06-06 20:25

Hvor du klam.. find dig heller noget fra din familie... istedet for at sige noget om perker...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-06-06 00:45

Øhhøh.. det var jo en MEGET nødvendig kommentar det dér sadgirl!

- Idiot!

Kommentar
Fra : niggerwatcher