/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nero 7 Premium
Fra : Monsen1234
Vist : 420 gange
200 point
Dato : 09-02-06 11:49

Jeg har invisteret i Nero 7 og vil spørge om det ikke er muligt at få de forskellige programmer i Nero 7 på dansk? Det er kun start teksten der kommer når programmet åbnes der er dansk. Har haft Nero 6 før og der var alle programmer med dansk tekst, er der noget jeg kan have overset et sted ?

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-06 12:00

Monsen... jeg ved ikke om de har lavet den på Dansk endnu, har den selv på engelsk - hvilket er OK for mig.
Hold øje med hjælpefiler og oversættelser på Nero's hjemmeside http://www.nero.com/eng/index.html
Jeg kigger lige om der er noget "nyt"

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 09-02-06 12:00

Åbn Nero StartSmart - nederst til venstre for lukkeknap - vælger du konfigurer, så kan du selv bestemme sprog bl.a.

Annuller spørgsmålet
Fra : Monsen1234

Dato : 09-02-06 12:00

Har selv fundet svaret

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-02-06 12:03

Stadig kun på Engelsk, Fransk og Spansk - Sorry
http://www.nero.com/nero7/eng/Nero_7_QuickStart_Guide.html