/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Udprintningsproblem med Æ Ø Å
Fra : Lunden2605
Vist : 302 gange
20 point
Dato : 09-02-06 10:48

Hej
Jeg kører win Xp , bruger Office 2003 og OE 6.x
Jeg har et problem når jeg skal printe ud fra internettet.
Den printer ikke æ ø å i små anslag kun i Æ Ø Å.

Min OE er opsat til Unicode tegnsæt og tastatuer etc. er sat til dansk.

Hvem kan hjælpe mig med den rigtige indstilling da jeg er ved at rive hårene af hovedet og gider da ikke være skaldet

/sisse

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-02-06 13:19

Hvilken del af internettet har problemet. Er det Web sider eller er det kun mail i OE.

Kommentar
Fra : Lunden2605

Dato : 09-02-06 13:41

Det er udskrivning fra Web.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 09-02-06 15:56

Kan det være printerens indstilling, det er galt med, når det kun er fra nettet? Prøv at kigge lidt rundt i printerindstillingen.
Ellers må du jo simpelthen kopiere teksten fra nettet over i et Worddokument og så skrive dette ud.
Marker det, du vil have med, hold Ctrl-tasten nede og tryk på bogstavet c på tastaturet. Gå derefter over i et Worddokument, hold Ctrl-tasten mede og tryk på bogstavet v - og prøv så at printe ud.
Hvis det stadig er galt - og du i øvrigt normalt printer rigtigt ud fra Word, så prøv at se, om det gælder alle hjemmesider eller kun den ene.
Endelig kan du jo prøve at ændre tegnsæt til "automatisk" eller en af de øvrige muligheder og se, om nogen af dem giver pote.